Gå til innhold

Bilder på vit e46 M3 ???

Ranger emnet

Jaydee

Anbefalte innlegg

takker for info, 514 snakker vi motor da? er jo ekstremt mye med tanke på grunn CR og motor :D

ser jo ESS skal ha en fin slump penger... bilen din har skilter? gamle bilen var kraftig modifisert, merkeverkstedet gav faen da det jo trossalt var en ny bil.

movit har jeg også hørt mye bra om, er det monoblock eller skrudde? de har 380 front med 4pot? hva har du bak fra movit?

får nok ta en telefon til ESS og snakke med gutta, ser de har garanti, bare høre hvordan den virker når bilen bare brukes til bane ;)

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

takker for info, 514 snakker vi motor da? er jo ekstremt mye med tanke på grunn CR og motor :D

ser jo ESS skal ha en fin slump penger... bilen din har skilter? gamle bilen var kraftig modifisert, merkeverkstedet gav faen da det jo trossalt var en ny bil.

movit har jeg også hørt mye bra om, er det monoblock eller skrudde? de har 380 front med 4pot? hva har du bak fra movit?

får nok ta en telefon til ESS og snakke med gutta, ser de har garanti, bare høre hvordan den virker når bilen bare brukes til bane ;)

bare hyggelig, ja vi snakker motor, 440på hjulene. det er en meget bra motor som tåler juling med tanke på¨det höye ladetrycket AA bruker og den elendige softwaren de har i tillegg så finns det mye og gå på hvis man gjör det riktig.

Du må ikke se på kroner og örer når du ska ha m3, ESS er også meget rimlig i forhold till andre men de har også det mest effektive og driftsikkre, prototypen "LOADED" csln har kjört ca 50000km på Bane!!! uten ett problem med kittet sitt.

De har solgt ca 80 sånne kit uten en klage. tror ingen kan si det samme :)

Ang skilt så finns det noen m3 i norge med ess presse, min er jo svensk reg jeg er jo svensk ;)

Movit 6pt 380 front, csl bak.

Mvh Jonas

///M3 film 2006

Lenke til kommentar
Del på andre sider