Gå til innhold

Bilder fra Høstreff på Lånke 9.sept. Arr. Nordmøre Gatebilklubb

Ranger emnet


Protrek

Anbefalte innlegg

Var nåkk ikke flere biler denne gangen nei. jeg regnet at det var ca 170 biler der på vårtreffet, å da var det FULLT!!! Nå tror jeg kansje at det kan være rundt 130 biler der. Det var over 2000personer der på vårtreffet.... Nå var det ca 7-800. Noe som er MEGET bra med tanke på pissværet som var FØR treffet om morran når folk våkna å så ut vinduene sine. Vi hadde nesten ikke en dråpe regn under selve treffet selv om banen var våt og såpeglatt de første timene.

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer på vårtreffet igjen hvis det blir bedre vakthold å mindre alkohol

 

Vi prøver så godt vi kan for å få bli kvitt alkoholen, men det er ikke lett skal jeg si deg. For det er noen som bare ikke klarer å vente med å drikke til etter klokka 15 en lørdag. Politiet er nå innleid pga av alkohol problematikken. Å jeg vil nå si at det er STOR bedring i forhold til hva det har vært tidligere. 100% bort får vi det aldri, desværre, for det er ikke noe problem å ha sprite dram på en vannflaske foreksempel.

Men vi skal ha politi ved billettørene ved vårtreffet nå. bare for å prøve å luke bort de som kommer full kl 10 om mårran.. og de andre som helt åpenbart er der for kun å feste...

Så vi kan bare håpe på at ting forandrer seg.. Vi i NGK gjør i allefall alt vi kommerpå for at det skal bli bedre.

 

Så da sees vi vel til vårs da :)

Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb

 

http://www.nordmoregatebilklubb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe , ja da jeg kommer vell på vårtreffet for tredje året på rad ,,,,

 

var stor forbedring med alkohol'n år i forhold til i fjor

 

( satt på en astra stv i år da :P )

 

ps: prøv å få litt bedre parkering rett ved banen til vårs da , grusfella rett ved banen ,

2001 mondeo Tddi stv

87/91 sierra cosworth 4x4

x 92 fiesta xr2i 1,8 16v

x 88 sierra sedan

x 90 sierra combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår