pioneer1 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hei Har kikket en del her på forumet med jevne mellomrom. Kanskje fordi jeg alltid har drømt om Passat. Så, da bilen kom til salgs, sprang jeg til banken :) Får ta en Lars Erik da, hehe. 2000/2001 Passat Stv. V6 TDI 4rrrrrrrr Motion. Bilder kommer senere. Dette er faktisk første bilen jeg har hatt som jeg er redd for å ta i når det gjelder styling, tuning og anlegg. Første spørsmål: Hvordan kan jeg montere skikkelig luftfilter på denne? Har hørt en del som har klart det på TDI, men vet det er et triks med det for å ikke blåse intercooleren. Andre spørsmål: Går det an å senke denne? Har hørt en del folk som har sagt at en ødeleger 4 Motion systemet ved å senke disse. Tredje spørsmål: Noen som har tips til styling på denne babyen? Har foreløpig tenkt på å skifte ut frontlyktene og baklyktene. Har funnet noen ganske nice frontlykter: javascript:popupWindow('http://www.topcartuning.no/catalog/popup_image.php?pID=846&osCsid=7f63247d1fdf6191174227cbe815babf') Setter stor pris på innlegg her. Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det høres ut som den drømmebilen da :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 tdi Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Lykke til med bilen. Har en -01 Highline, har hatt den i 1,5 år nå. Kanonbil!!!Sikkelig sterk. Neste skal bli en -05 med 180HK motoren :):happyhappy: :drive2 Siter V6 tdi 4M Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Har du byttet ut noen av lyktene? Vurderte Angel Eyes, men er usikker på om jeg må skifte ut noe av det elektriske for å få det til Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 angle eyes er det bare å sette inn..plugg and play..ikke no mikk makk =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Nice! Takker for tipset, Golf-vr5 Noen som har en formening om hvordan lexus baklykter vil bli? Vet at en del biler ikke passer disse, så jeg har vurdert røde led- lykter bak i stedet Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Så et en gullfarget Passat på Melhus Mandag. Den hadde mørke LExus-lykter. Passet meget bra. Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Min Passat er sort, så det burde bli bra med tanke på fargekontrasten... Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Så et en gullfarget Passat på Melhus Mandag. Den hadde mørke LExus-lykter. Passet meget bra. Den som pleier å stå på torget, foran sportshuset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet September 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Nope... Står på Moi Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Gratulerer med ny bil da, gleder meg til å se bilder. Personlig er jeg imot lexus lykter, oppbrukt kanskje i mine øyne, men smaken er som baken og enkelte bilder kler det mer enn andre. Leddlykter ville gjort seg myye bedre på bilen. Men din bil dine valg .). mvh Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 Den som pleier å stå på torget, foran sportshuset? Sikkert ikke umulig det. Bare så den foran meg når jeg kjørte fra Gruva. Kan sjekke innom Torget i morgen :). Fete lykter i allefall! Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda-boy Skrevet September 23, 2006 Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 http://www.symmicauto.com/images/auto/5488.jpg Disse tror jeg det er. Siter Vil kjøpe Mazda 626 2,5 V6 om 2 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pioneer1 Skrevet September 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2006 http://www.symmicauto.com/images/auto/5488.jpg Disse tror jeg det er. Nice! Takk for tipset, Dantell. De virket dødsråe ut til bilen Siter 2012 Hyundai i40 1,7CRDI Premium STV med custom anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg