Gå til innhold

SeriØst, Se Å Fiks Ordentlige Innlegg, Fjern SØppel-innlegg!

Ranger emnet

larsaskogstad

Anbefalte innlegg

Viking: Sorry, adhd'n kicka inn i det jeg skrev innlegget.

Orka ikke skrive et innlegg som var uten skrivefeil bare for å tilfredstille folket og slippe å bli rakket ned på, da poenget med posten ikke var å rakke ned, men å prøve å forklare. Selve Innlegg til folk er ikke det store problemet, men TOPIC på Thread'ene, hvis du ikke ser deg enig så er jeg virkerlig skuffet over deg som moderator.

n3

Er veldig enig i at overskriftene burde vært bedre.Dette er jo noe som selger/kjøper bør være bevisst på.

Uten en skikkelig overskrift så er det jo vanskeligt å kjøpe/selge ting.Samme med skrivefeil og den velkjente "Hvem, Hva, Hvor og Hvilken" regelen.

Caps-Lock mener du?

Caps Lock ja!

Det er faktisk muligt å tenke før en poster også, f.eks å spamme tråder med nesten samme innhold etc.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå skal det sies at alle de fortjente det, hvorfor du slettet innlegget forstår jeg egentlig ikke, dette er jo folk som i null og grunn har respekt for moderatorene, tror ikke de kan "forum guidelines" her inne.

Ja,jeg er nok en spammer, godt muligens. Brukte samme innlegget da jeg ikke er i stand til å skrive hat meldinger til 1000 samtlige sløve brukere av forumet her.

Dette er noe jeg ikke beklager, da jeg mener dere burde røska tak i threadene deres evt. bytta topic for dem.

kos. n3c.

1992 Audi s4 2.2 turbo

1992 Mercedes-Benz 190e 1.8

x 1987 BMW 325i M-tech 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du bare sarkastisk/ironisk, lite morsomt Viking. Har fjellgeitene på Longyearbyen gått deg helt til hodet nå el?

Det var ikke søppel-innlegg, det var saklige innlegg, til visse grader ;)

+ Jeg klarer hvertfall sette topic som er noenlunde riktig, da jeg er flinkest.no

kos

1992 Audi s4 2.2 turbo

x 1987 BMW 325i M-tech 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mente å være saklig i dine innlegg så burde du brukt en annen måte å formulere deg på.Å bruke nedsettende ord mot andre, når en selv ikke kan formulere seg ordentligt er ikke måten å prøve å være saklig på.

Anbefaler deg å tenke før du prøver å være seriøs fremover.Å ha en annen tone er også en god måte å nå fram med dine argumenter på.

Lykke til videre.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du bare sarkastisk/ironisk, lite morsomt Viking. Har fjellgeitene på Longyearbyen gått deg helt til hodet nå el?

Det var ikke søppel-innlegg, det var saklige innlegg, til visse grader ;)

+ Jeg klarer hvertfall sette topic som er noenlunde riktig, da jeg er flinkest.no

kos

slutt å klag da larsaskogstad, skjer med å være barnslig? "Har fjellgeitene på Longyearbyen gått deg helt til hodet nå el?"..

Du kan heller bare slutte å lage søppelposter som dette.!

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha, var enig i det du mente, men no syns jeg folk bare ska lage dårlige topics for å irritere deg og det kommer folk til å gjøre ogsÅ! såååeh takk for å forsøple og ødelegge forumet enda mer, og sist men ikke minst å kalle noen for f.eks fjellgjeit er kansje litt morsomt for noen... men erlig talt mann!

Mderator steng denne og fiks en gullfun unnerkategori ting hvis det ikke fins og legg den der

Mvh Andreas

2005 Mercedes c180K sport

1992 BMW 325 coupe

1990 Toyota mr2 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutt å klag da larsaskogstad, skjer med å være barnslig? "Har fjellgeitene på Longyearbyen gått deg helt til hodet nå el?"..

Du kan heller bare slutte å lage søppelposter som dette.!

Du kan få lov å kalle meg n3c. Snakket ikke med deg din sjøløve, bidra med en egen mening eller la være å kritiser hvordan jeg snakker til Viking. takk.

1992 Audi s4 2.2 turbo

x 1987 BMW 325i M-tech 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha, var enig i det du mente, men no syns jeg folk bare ska lage dårlige topics for å irritere deg og det kommer folk til å gjøre ogsÅ! såååeh takk for å forsøple og ødelegge forumet enda mer, og sist men ikke minst å kalle noen for f.eks fjellgjeit er kansje litt morsomt for noen... men erlig talt mann!

Mderator steng denne og fiks en gullfun unnerkategori ting hvis det ikke fins og legg den der

Mvh Andreas

- Hei Andreas a.k.a. neon king a.k.a. HanMedBilTemaStylingNeon;

Jeg prøver å rette opp, hva jeg snakker med / til Viking intr. da ikke det, Du sier at du synes at folk SKAL irritere meg? hvorfor?

Fjellgeit var et litt morsomt synonym for Longyearbyen innbyggere følte jeg der og da, beklager så mye. btw. "erlig" du mener sikkert "ærlig".

Takk =)

kos. n3c

1992 Audi s4 2.2 turbo

x 1987 BMW 325i M-tech 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessda måtte få trøkt tur deg Opel som en drittbil.. kunne ikke fått til volvo 240 da som egentlig er den største styggeste og lateste klædden som noen gang har blitt produsert og kalt bil!

også kommentere tåpelige poster med en tåpelig post blir også litt dumt

VW Golf mk1 Cab

Opel Ascona B Rallybil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår