Gå til innhold

SeriØst, Se Å Fiks Ordentlige Innlegg, Fjern SØppel-innlegg!

Ranger emnet

larsaskogstad

Anbefalte innlegg

- Hei Andreas a.k.a. neon king a.k.a. HanMedBilTemaStylingNeon;

Jeg prøver å rette opp, hva jeg snakker med / til Viking intr. da ikke det, Du sier at du synes at folk SKAL irritere meg? hvorfor?

Fjellgeit var et litt morsomt synonym for Longyearbyen innbyggere følte jeg der og da, beklager så mye. btw. "erlig" du mener sikkert "ærlig".

Takk =)

kos. n3c

Hvis du kaller bla veilside for biltema styling så begynner jeg å lure litt på hva du har på din bil=)

vell det er jo ett åpent forum og hadde du ønsket at vi andre på forumet ikke skulle see hva du skrev til viking kunne dere jo bare tadd det på PM?

vell er sikkert noen som får lyst til å provosere ekstra;)

btw du skrev:

"Jeg prøver å rette opp, hva jeg snakker med / til Viking intr. da ikke det"

regner med du mener "deg"(altså meg) ikke det "det"...:)

2005 Mercedes c180K sport

1992 BMW 325 coupe

1990 Toyota mr2 gti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må jo ha blitt mista i gulvet som liten gutt og skadet oppfattelsessystemet i hodet ditt.

Ber folk gi faen i søpleposter også lager du den største søpleposten som er laga på hele forumet! Du er nå jammen en skarp kniv du tenker jeg!

Blir det samma som å tørke seg i ræva før man driter det, vettu!!

`87 Manta B GT

Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ha blitt mista i gulvet som liten gutt og skadet oppfattelsessystemet i hodet ditt.

Ber folk gi faen i søpleposter også lager du den største søpleposten som er laga på hele forumet! Du er nå jammen en skarp kniv du tenker jeg!

Han gjør sikkert det også!

:hammer

-92 Toyota Mr2 Turbo

-85 MB 230E Vinterbil

x92 BMW 318i (VRAK)

x99 BMW 318i

xCitröen Xantia 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at ikke du har blitt mista i bakken som liten da?

:drive2

dukenukem

Opel Vectra 95mod 2,5l V6

Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår