YellowFever Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er det ikke bare sette opp en dato? Vi må få til no morro før snøen legger seg nå som det ennå er litt lunk i luften. Skedsmohallen f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hva med 23/9 ? skedsmohallen, og eventuelt noen backupsteder? ikea og metro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Høres ikke dumt ut det. det er en lørdag hvis jeg ikke tar feil. Det er bare å spre ryktet!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Høres ut som en date:) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er det tørt og at bilen står på 4 hjul igjen så tar jeg vel en tur innom tenker jeg. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 I'm in! Forhåpentligvis med noe annen bil en pygen til muttern :( Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er med:thumb Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calibra Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 moro:) jeg møter opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Møter opp jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Street-Garage Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Vi kommer! Vi kommer til å ta bilder + mer. Og kanskje er vi så heldige å få sitte på med noen fete biler? Alltid morro det! Det vil bli laget en artikkel fra denne eventuelle Street-Meeten. Vi Brummes! http://www.Street-Garage.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hmm, må kanskje også få fylt på moro-flaska igjen jeg da :naaaws Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Street-Garage Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er det ikke bare sette opp en dato? Vi må få til no morro før snøen legger seg nå som det ennå er litt lunk i luften. Skedsmohallen f.eks? Det er vi helt enige i, om det blir treff så kommer vi! Vi kommer til å ta bilder + mer. Og kanskje er vi så heldige å få sitte på med noen fete biler? Alltid morro det! Det vil bli laget en artikkel fra denne eventuelle Street-Meeten. Vi Brummes! http://www.Street-Garage.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Det er bra folk stiller opp! Skal høre med Tommy Sharif om han kan møte opp med Koenigsegg'en. Det er noe å ta ilder av;) Har byttet ut Dodgen i en 2006 Audi A6. Får den forhåpentlig vis ferdig før det. Har noen smådetaljer igjen. vil gjerne høre tilbakemeldinger hva dere synes. men tror jeg har gjort de riktige tingene. Stå på folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 stiller nok opp jeg og:thumb åssen er snuten der, blire mye stress? Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurbo Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Lenge siden nå, jeg kommer!:thumb Håper jeg ikke er den eneste som møter opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg