olehenri Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 sett opp en poll her a? :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Man må ikke burne og herje på ingerstrand om man ikke vil, går fortsatt ann å se på bilene på nederste plan. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 stemmer for ingerstrand... eller hvorfor ikke bare flytte hele treffet til Brummunddal, da det er Street Legal der den 23.. Ja, en bit å kjøre, men det er like langt for de der oppe fra og kjøre hit, og det har mange av dem gjort mange ganger... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg stemmer for Ingerstrand Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King of Cali Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Samma for meg om det blir Lillestrøm eller Ingierstrand. Vi må nesten bare ta en avgjørelse snart så folk er sikre på hvor det blir. Brummundal er uaktuelt for min del, og jeg tipper fler føler det slik :) Siter Toyota Camry 2.0 XLi 1989 modell ( http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139246) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Tror ikke man trenger pull for å skjønne at Ingierstrand er favoritten, også er det et sted for oss selv, selv om det er veldig sentralt i samma slengen... Ingierstrand har jo slått alt annet jeg har vært med på, så hvorfor ikke Ingierstrand igjen, var jo snakk om et høst treff. Da kan jo dette være sommer avslutting der nå ! Her er kart Bildet er tatt fra plan 2 'burne plassen' tatt tidlig på kvelden, og er allerede kø inn og om å finne en ledig plass allerede :lol: Jeg stemmer Ingiern som mange andre her!!!;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 legger inn en stemme for ingierstrand.... :thumb Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Rabbit" Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 samme her Siter http://www.love-lounge.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shane Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Tror ikke man trenger pull for å skjønne at Ingierstrand er favoritten, også er det et sted for oss selv, selv om det er veldig sentralt i samma slengen... Ingierstrand har jo slått alt annet jeg har vært med på, så hvorfor ikke Ingierstrand igjen, var jo snakk om et høst treff. Da kan jo dette være sommer avslutting der nå ! Her er kart Bildet er tatt fra plan 2 'burne plassen' tatt tidlig på kvelden, og er allerede kø inn og om å finne en ledig plass allerede :lol: Jeg stemmer Ingiern som mange andre her!!!;) Hey, jaggu ser jeg ikke familievogna vår også :) Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 slenger inn en til for Ingierstrand=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecz Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Jeg stemmer også for Ingierstrand! Det er jo klart mye bedre enn å være ett sted i 45 min før snuten kommer om man må dra fortere enn lynet for å slippe å bli utspurt om eksosanlegg, felger osv... A vote for Ingierstrand from me Siter -BMW E36 M3, 1993 -Mazda RX-7 FD, 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Ingierstrand absolutt!! Da blir det prøveskilter på yota`n nok engang. Kom bort til meg om dere er interessert i en billig toførr... [edit]: Eneste som er litt synd er at belysningen på parkeringen slår seg vel av ved en 11 tida eller noe sånt? Eller tar jeg feil? Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Lars!! Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Stemmer også for ingerstrand. er liksom litt borthjemt + stor plass Siter Volvo 940 Turbo Volvo 244 Volvo 245 Volvo 245 BMW 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Helt klart Ingjerstrand! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Er ikkeno lys der, og nå har de satt opp 2 store steiner, men det er bare å flytte på. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg