Probe GT Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Tror ikke det skal bli noe problem å flytte på, vi er jo ikke akuratt få =P Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Er ikkeno lys der, og nå har de satt opp 2 store steiner, men det er bare å flytte på. Ble ganske mørkt der sist streetmeet ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 yup, jeg prøvde å stå litt med lyktene på.. men var redd for å blende dem som burna.. vet ikke om det er så lurt... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Og betalinga gjelder ikke lengre så det er gratis å stå der. Er søpple sekker over skilt og automaten er borte. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecz Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Hvis man skal ha det på Ingierstrand så må man være der TIDLIG på dagen... Burde ikke bestemme oppmøte senere enn kl 15.00 for det blir så utrolig fort mørkt, og det ødela for de som ville sladde og for de som ville se på og ta film og bilder... Siter -BMW E36 M3, 1993 -Mazda RX-7 FD, 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 eller noen kan ta med arbeidslamper:P kjipt hvis det blender noen da.. Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 eller noen kan ta med arbeidslamper:Pkjipt hvis det blender noen da.. Ekke no stress det da sålenge man har litt ledning å gå på for da er det bare å henge opp ett par kastere i trærne rundt der så skulle ikke det være no plunder. Kunne faktisk funka ganske fett, bare synd jeg ikke har noen arbeidslamper som funker fortia å heller ikke penger til å fikse dem, for da skulel jeg tatt med, men oppfordrer andre som kanskje har en eller flere arbeidslamper til å børste støv av dem å ta dem med om det skulle bli behov for det. :s Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg skjønner ikke greia med at ingenting slår ingjerstrand jeg... For å være helt ærlig syns jeg det var dølt på ingjerstrand iforhold til ikea, metro osv. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hehe, da tror jeg folk her er litt uenige med deg... likte meg på ingierstrand jeg selv, syns det var helt perfekt og ha det der:) Aldri sett så mye action på et sted på et streetmeet... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ja det er helt sikkert folk som er uenig med meg. Men den action alle snakker om.. det må jo KUN ha vært oppe på "burneplassen". For når vi var nede på parkeringa var det ikke akkurat action.. Minte mer om en vanlig parkeringsplass med noen kule biler.. Alle menneskene var jo oppe på burningsen... Mulig det bare er meg som fikk litt for store forventninger etter alt snakket etter forige streetmeeten der. Synes fortsatt ikea og første meeten på metro topper lista. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 kan ikke de som vil dra til skedsmo dra dit og de som vil til ingierstrand dra dit da??enkelt å greit... ;) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hm.. skjønner hva du mener egentlig. Jeg fikk litt nok av burninga, så da gikk jeg og tittet på de andre bilene og pratet med andre... sikkert flere som gjør det neste gang og:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Er ikke akkurat så mange som shower på nedre plan da, om noen gjør det blir det mere show der også ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 ja hva blir det til? Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Varemessa hadde jo funka. Siste messa er 22/9, så det er ingen messer der den 23/9. Skedsmohallen kunne jo for eksempel blitt brukt hvis politiet tar seg en tur innom varemessa og ødelegger moroa :D men 23\9 er det fortsatt folk som jobber der... skal jobbe folk der hele den helga! hvertfall kar'a der jeg er nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg