Gå til innhold

Steetmeet i Lillestrøm.

Ranger emnet


YellowFever

Anbefalte innlegg

Ja, hva blir det til?

Ikke godt å si...

Det som er dritt på skedsmohallen er at purken kommer fort og ødelegger stemningen (ja de gjør det, selv om ingen børner osv er det dritt at de kjører og går rundt der og overvåker oss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LES DETTE. for det første: hvor vellykket tror folk flest her ett treff på skedsmohallen/lillestrøm vil bli i forhold til ingierstrand?

 

KONKLUSJON: på lillestrøm/skedsmohallen blir vi 99,99% jaget vekk av onkel blå uannsett om vi står stille eller folk burner.

 

på ingierstrand er det ideelt med tanke på burning og at vi får stå i ro. ihvertfall nå som det er sekker over skilt og p-automat er fjernet. og det erikke akkurat første prioritet for politiet å komme dit å jage ossbort eller bøtlegge folk.

 

dermed er det 1-0 til ingierstrand. og de 2 forrige treffene var ikke akkurat misslykkede, tvert imot skal det litt til å få til bedre.

-15 Skoda Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er mange som synes at første treffet på metro var misslykket pga kaos og lite plass.. Parkeringa på metro er mye større en den på ingierstrand og den var stappfull, har snakker vi om en parkering laget for å ha plass til alle bilene til folk som skal handle på senteret i julestria og metrosenteret er ikke noe lite senter. Det sto biler parkert i kanskje 1 km radius fra plassen der vi opprinnelig skulle ha treffet. Det var politihelikopter i lufta og det var mer politi der en på politijulebordet for oslo og akershus.. Det var også et av de treffa med mest mediaomtale noen gang.. Så jeg synes at det blir for dumt at det treffet blir husket som et mislykket treff, det var det ikke.. Alt ble jo startet med at jeg la inn en enkel post om tid og sted og siden ballet det bare på seg..

 

Når det gjelder sted for nytt treff så er det få steder som er ideelle i lillestrøm, strømmen området.. Metro parkering blir bygget om og skedsmohallen er for liten.. Eneste er parkeringa på messehallen, men der pleier det å være stengt og er det ikke det tar det ikke lang tid før politiet og securitas kaster oss ut og stenger porten..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går uannsett for ingierstrand. så om jeg må stå der alene så gjør jeg heller det enn å stå ett sted hvor det er fullt med snut.

i så fall får jeg jævlig mye plass alene på ingierstrand

Hørtes morro ut.. Mye venner du eller? hehe.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg fetter'n min til Ingerstrand så vi drar ihvertfall dit. Er ikkeno vits å stå et sted når man vet politiet kommer etter 10min, for så å kjøre til backup stedet og samme skjer der.

 

Så vi ses på Ingerstrand Drømmern :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg fetter'n min til Ingerstrand så vi drar ihvertfall dit. Er ikkeno vits å stå et sted når man vet politiet kommer etter 10min, for så å kjøre til backup stedet og samme skjer der.

 

Så vi ses på Ingerstrand Drømmern :)

 

takk for støtten. pratet med deg sist. får sikkert pratet nok sammen da, siden det bare er oss to og fettern din som skal dit

-15 Skoda Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår