Gjest 426hemi Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ja, hva blir det til? Ikke godt å si... Det som er dritt på skedsmohallen er at purken kommer fort og ødelegger stemningen (ja de gjør det, selv om ingen børner osv er det dritt at de kjører og går rundt der og overvåker oss) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 vet... så jeg er fortsatt for ingierstrand... dessuten er flertallet for det og, og tror det blir mest sentralt for alle som kommer fra øst-vest-syd for oslo... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 trur det er på tide med en poll;) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 LES DETTE. for det første: hvor vellykket tror folk flest her ett treff på skedsmohallen/lillestrøm vil bli i forhold til ingierstrand? KONKLUSJON: på lillestrøm/skedsmohallen blir vi 99,99% jaget vekk av onkel blå uannsett om vi står stille eller folk burner. på ingierstrand er det ideelt med tanke på burning og at vi får stå i ro. ihvertfall nå som det er sekker over skilt og p-automat er fjernet. og det erikke akkurat første prioritet for politiet å komme dit å jage ossbort eller bøtlegge folk. dermed er det 1-0 til ingierstrand. og de 2 forrige treffene var ikke akkurat misslykkede, tvert imot skal det litt til å få til bedre. Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Vet det er mange som synes at første treffet på metro var misslykket pga kaos og lite plass.. Parkeringa på metro er mye større en den på ingierstrand og den var stappfull, har snakker vi om en parkering laget for å ha plass til alle bilene til folk som skal handle på senteret i julestria og metrosenteret er ikke noe lite senter. Det sto biler parkert i kanskje 1 km radius fra plassen der vi opprinnelig skulle ha treffet. Det var politihelikopter i lufta og det var mer politi der en på politijulebordet for oslo og akershus.. Det var også et av de treffa med mest mediaomtale noen gang.. Så jeg synes at det blir for dumt at det treffet blir husket som et mislykket treff, det var det ikke.. Alt ble jo startet med at jeg la inn en enkel post om tid og sted og siden ballet det bare på seg.. Når det gjelder sted for nytt treff så er det få steder som er ideelle i lillestrøm, strømmen området.. Metro parkering blir bygget om og skedsmohallen er for liten.. Eneste er parkeringa på messehallen, men der pleier det å være stengt og er det ikke det tar det ikke lang tid før politiet og securitas kaster oss ut og stenger porten.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 så hvorfor argumentere mer mot ingierstrand da? der er det til og med egen leike plass. Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hmm..... Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fusta Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 FUSTA racing stemmer for Ingierstrand! :cocain: Siter FUSTA racing det er fustastiskt. audioteam@home.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 http://bilforumet.net/showthread.php?t=137910 Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 jeg går uannsett for ingierstrand. så om jeg må stå der alene så gjør jeg heller det enn å stå ett sted hvor det er fullt med snut. i så fall får jeg jævlig mye plass alene på ingierstrand. lavest snute faktor: 1-0 til ingierstrand ingiertsrand leder 2-0 over lillestrøm/skedsmohallen Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 jeg går uannsett for ingierstrand. så om jeg må stå der alene så gjør jeg heller det enn å stå ett sted hvor det er fullt med snut.i så fall får jeg jævlig mye plass alene på ingierstrand Hørtes morro ut.. Mye venner du eller? hehe.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hørtes morro ut.. Mye venner du eller? hehe.. :) det er jo bare for å poengtere at det er ganske fritt fram på ingierstrand i forholod til andre steder Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg har fått med meg fetter'n min til Ingerstrand så vi drar ihvertfall dit. Er ikkeno vits å stå et sted når man vet politiet kommer etter 10min, for så å kjøre til backup stedet og samme skjer der. Så vi ses på Ingerstrand Drømmern :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Jeg har fått med meg fetter'n min til Ingerstrand så vi drar ihvertfall dit. Er ikkeno vits å stå et sted når man vet politiet kommer etter 10min, for så å kjøre til backup stedet og samme skjer der. Så vi ses på Ingerstrand Drømmern :) takk for støtten. pratet med deg sist. får sikkert pratet nok sammen da, siden det bare er oss to og fettern din som skal dit Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 jeg kommer jeg å da, med fler:) Vi ser allerede nå at Ingierstrand tar pullen.. hehe.. er jo ikke vits i engang... skedsmohallen er litt usentralt egentlig når man kan ha det på ingierstrand som er 3min unna oslo sentrum. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg