Probe GT Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 som om du kommer å kjøre der henry =P Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hmm, på Tusenfryd er det plass til en liten drag race stripe også dragcar Eneste som kan være litt stress på tusenfryd er at det er så åpent, å en hver gammal grinebiter som kjører forbi kommer til å ringe snuten :( Har forresten fiksa bilde av diplomet, bare sånn by the way Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehe, jeg bor ikke langt unna, er ikke store trafikken der ass :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hadde vært fett med diplomer osv, men tviler på at noen har db-måler osv. dessuten kan vi liksom ikke ha peoples choice, blir bare kødd. men han som mekker diplomer kunne jo tatt med seg noen kompiser og delt ut diplomer til de som de syntes fortjente det=) ingierstrand ftw, der jeg møter opp iallefall:d Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehe, jeg bor ikke langt unna, er ikke store trafikken der ass :) Hva med motorveien som går rett forbi der da? Parkerings plassen er ikke så veldig skjerma fra den. Forresten veit du om det er lys på parkerings plassene der om natta ? for da kunne jo det vært et enda bedre sted for streetmeet da, om ikke det er video overvåkning der, veit at den største plassen på motsatt side av veien for parker ikke er det, men er de andre det ? Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT twin cam Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Det som sagt latterlig å ta det på Skedsmo, metro, ikea osv. Bare snut snut å atter snut der oppesiden de er litt mer sentralt enn ingerstrand. Jeg stemmer helt klart for Ingerstrand Kan ikke folk som er hypp bare komme til ingerstrand da?gidder ikke diskutere hva som er best eller ikke. Siter Toyota Corolla GT (85) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Det som sagt latterlig å ta det på Skedsmo, metro, ikea osv.Bare snut snut å atter snut der oppesiden de er litt mer sentralt enn ingerstrand. Jeg stemmer helt klart for Ingerstrand Kan ikke folk som er hypp bare komme til ingerstrand da?gidder ikke diskutere hva som er best eller ikke. Legg inn din stemme her om du ikke allerede har gjort det http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137910 Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Da blir det inger'n til helgen, enkelt og greit :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Da blir det inger'n til helgen, enkelt og greit :) Skal vi si fra 18:00 og ut over ? Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Skal noen lage egen tråd med riktig tittel for det vi har funnet ut eller??? Er litt teit å ha streetmeet i lillestrøm som tittel og så er det ingjerstrand. Kan bli jækla mye misforståelser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Det er ingerstrand som gjelder folkens. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=138117 Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebel Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ingierstrand kl 18:00 er høyoktan for meg.. :) Ikke verre enn det.. Siter Rebel 2001 S60 2,0T (tilsalgs) 2000 V70R AWD Laserblå (soon2come) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 får simulere en båtulykke nå og da, også satse på at jeg ikke ryker diffen igjen.. Hehe Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ingjerstrand er veldig bra. der må vi betale parkering for å stå. Det måtte vi forrige gang. stå på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Ingjerstrand er veldig bra. der må vi betale parkering for å stå. Det måtte vi forrige gang. stå på.. Les en gang til du gutten min http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=138117:fatality: Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg