Probe GT Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 **** Stengt **** Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Les en gang til du gutten min http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=138117:fatality: Aha;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Yellow: Og ellers så hadde det ikke vært no å grine over da, 20 kr for hele kvelden.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Føler på meg at jeg kommer til å betale med engang neste gang hehe :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Føler på meg at jeg kommer til å betale med engang neste gang hehe :) Lykke til, er ikke noe betalings automat der så det blir veldig vanskelig. Prøv igjen nærmere sommer'n :) Er fortsatt søpplesekker over skiltene og automaten er fortsatt tatt bort, med andre ord, gratis ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Ohhh jeeeaaahh! ;D 20 spenn spart er 20 spenn tjent :P Må bare få haik et sted nå så :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg