Gå til innhold

Blinkende disko lys. Til stereon

Ranger emnet

raz

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om hvor man kan få kjøptslikt lys som blinker hele tiden...som de har på diskotek som blinker blankt hele tiden. Vist noen har sett det nye bilstylingsprogrammet på MTV Trick it out så var det i den Orange civicen de stylet. Det var konge stili. Mere som et diskotek dær. Noen som vet hva det heter og hvor man kan kjøpe dette?

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lett selv..finner ikke noe om dett jeg heller. Kommer vell opp en side om det etterhvert. Siden det er nytt så kan man ikke laste det ned heller. Det begynte jo på MTV på Fredag eller så var det søndag. Husker ikke det hellt. Takk for svaret . Skal sjelkke om det er det jeg mener:P

Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles stroboskop, eller strobe. Noen stroboskop er mer å regne som varselblink, og blinker ikke mer enn 1-2 ganger pr sekund. Skikkelige stroboskop blinker 10-15 ganger pr sekund, gjerne mer.

Bare husk på at det er en røver på å fremkalle epilepsianfall... Jeg fikk et i England for noen år siden, på et diskotek med flere 3000W stroboer og bass som gjorde at det nesten var vondt å puste. Aldri merket noe før eller etter, men jeg ville IKKE kjørt bil når det skjedde...

EDIT: typo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles stroboskop, eller strobe. Noen stroboskop er mer å regne som varselblink, og blinker ikke mer enn 1-2 ganger pr sekund. Skikkelige stroboskop blinker 10-15 ganger pr sekund, gjerne mer.

Bare husk på at det et en røver på å fremkalle epilepsianfall... Jeg fikk et i England for noen år siden, på et diskotek med flere 3000W stroboer og bass som gjorde at det nesten var vondt å puste. Aldri merket noe før eller etter, men jeg ville IKKE kjørt bil når det skjedde...

Kan jo ha det i bagasjerommet! :) Det tenkte jeg å ha! :D

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ærlig talt ikke om det finnes 12V stroboer. Dioder.dk har vel noen dioder som blinker litt, men bortsett fra det tror jeg du må innom en 12V-230V inverter av noe slag..Ljudia har en masse sånne diskoeffekter, Arngren har litt, Vellemann har vel byggesett... Proff-stroboene blir nok altfor dyre og unødvendig store. Ingen vits i å ha noe som er bygget for å blinke opp en hel gymsal akkurat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider