Gå til innhold

Prosjekt Formel E

Ranger emnet


golfrider

Anbefalte innlegg

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ble det noen timer på værste i går også..

 

Begynte å fikse litt opp i motorrommet. Begynte med å fjerne braketten til spylervesketanken. Denne ble sandblåst og grunnet slik at jeg kan feste den et mer egnet sted senere.

js.jpg

 

Batteriholderen ble også fjernet og delene gikk rett i søppeldunken. Kommer til å plasere batteriet i bagasjerommet etter hvert.

IMG_1720.jpg

 

Til slutt brukte jeg brunox og grunning på det bare metallet slik at jeg slipper rustdannelse ettersom jeg regner med at det tar litt tid før det blir lakkert!

 

Fikk også grunnet innerskjermene og pusset/smørt på brunox på det området jeg enda ikke hadde behandlet.

IMG_1724.jpg

 

Skal la det tørke skikkelig så er det på med "gugge ala tectyl" og vips: Ferdig! Nye skjermer hentes på vei hjem fra jobb i dag.. Disse settes ikke på før jeg er ferdig med motor, har testmontert den i motorrommet og sveiset på ny frontplate. Dette tar sikkert også litt tid ettersom jeg må lære meg å sveise først!

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel si at forventningene til hva jeg skulle få gjort i romjulen kanskje var litt i høyeste laget! Utrolig mye tid som forsvinner til familie, mat og drikke..

 

Men jeg har da fått gjort noe! Har fokusert på motorrommet der det er blitt (delvis) vasket, rust behandlet og preppet før grunning.

 

nett1743.jpg

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er du litt tidlig ute:

Jeg må vel si at forventningene til hva jeg skulle få gjort i romjulen kanskje var litt i høyeste laget!
:wonder:

 

Dette blir bra!

Skal du ha P-slots på bilen når den blir ferdig?

Hvor breie er de? (Hadde det ikke vært fett med bredda p-slots så du fikk litt strekk..)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må lese det som står i børjan.. Ikke bare se på bilder:)

 

P-slutsene har faktisk strekk i dekka.. med 6" bredde og 165-60 gummi blir det en liten strekk der ja. Nei, jeg skal ikke ha dem på bilen (som jeg har skrevet før), de blir nok i smaleeste laget. Vil du kjøpe dem kanskje?

Sind sie frei heute Abend?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må lese det som står i børjan.. Ikke bare se på bilder:)

 

Jammen det var så fine bilder:uhhmmwhat?:

 

Jeg skal ikke ha noen p-slots, har akkurat kjøpt inn noe smått å breit til bruksbilen.....

(kan ses i oldschool felg tråden...)

 

Men da kommer neste oppdatering imorgen, da (Fra påsken det eller;))

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår