pahf Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Så to golfer i dag,den ene hadde rød logo med svart grill og rødt skrift på bakluka,emblemene. og den andre var lik,men hvit. Hva slags versjoner er dette? den hvite kan være lakkert,men den røde er jeg temmelig sikker på at kom sånn utifra verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Den var ikke jeg med på ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Sikker på at det ikke var rosa? isåfall er det en fire and ice.. om det er rødt så.. tja.. hvit vetje eg ihvertfall Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 jo,kan være rosa ja, tenkte det var rødt som var falmet jeg,men når du sier det så var det sikkert rosa. hva som var så spesielt med denne utgaven da? og hvor mange utgaver finns det egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Fire and Ice utgaven hadde spesielt interiør og en spesiell lakk blant anna.. spesielle estoril felger og litt slik.. lita liste her: Metallic lacquer paint finish "Dark Violet pearl" Green tinted glass 15 inch "Estoril" alloys with 185/55 tyres Double headlight grill with black VW badge Colour coded big bumpers with deep front spoiler Clear front indicators and darkened rear lights Large Fire and Ice logo on the rear quarter panel Pink (!) rear "Golf" badge Height adjustable sports seats Seats and trim panels in custom Fire and Ice cloth Various interior Fire and Ice logos og link til en liten tråd om versjonen her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=9807&highlight=fire+and+ice er jo en del utgaver av golf.. du har jo alle de vanlige.. da.. også en del spesial som edition one. fire and ice, edition blue(?) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg