Gå til innhold

Gal mann ytrer sin mening om trafikken utenfor der han bor

Ranger emnet

Kverna

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er ynkelig! Å legge ut filmen av en gammel stakker mann som prøver å snakke fornuft til dagens mordere! Eller hva skal jeg si dagens ”rånere”. Personlig syns jeg det blir alt for dumt å råkjøre i nabolag eller tettbygdestrøk, fart tilhører kun på autobaner og andre baner forbeholdt den slags. Dagens rånere tror de nærmest de er Schumacher med sine trimma Sierra, VW Golf, Bmw e30, e36, Polo, Mini etc. tenk på konsekvensen av å råkjøre! Dersom dere ikke får nok ut av livet og har lyst på å ende det, så finnes andre løsninger. Tenk dere om før dere trår til på pedalen, har dere virkelig lyst til å stå ansvarlig for slike handlinger!

2005 Ferrari F430 Coupe Rosso Corsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel to sider denne saken også, som de fleste andre.

Jeg kan jo le av en eldre mann som tydelig er så sinna at han tipper over. Det er jo litt morsomt. Helt klart.

Men han har kanskje en grunn til det. Da blir det ikke så morsomt lenger. Kjører du for fort i tettbygd strøk, tar du risiko på andres bekostning. Det er ikke særlig tøft etter min mening.

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt eksempel på hvordan folk rett og slett kan tippe over. Man kan le av han (det var jo ganske så morsomt og se på) men han hadde vel en grunn til det (om det var oppriktig eller om han var ruset på ett eller annet er jo vansklig og fastslå)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var vel en her oppe som sa at det ikke var tettbebygd strøk! hvis det var det så tviler jeg på at mange kjører i 100 hver dag! 60 sonen er sikkert der for at det enten er mmye trafikk om dagen eller for at det er en skole vei om dagen.

men skal ikke si noe jeg ikke vet sikkert.

morro film BTW;)

[-] Aprilia rs50 gp1 2003 (til salgs)

[-] mercedes 260E

[-] Toyota Supra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ynkelig! Å legge ut filmen av en gammel stakker mann som prøver å snakke fornuft til dagens mordere! Eller hva skal jeg si dagens ”rånere”. Personlig syns jeg det blir alt for dumt å råkjøre i nabolag eller tettbygdestrøk, fart tilhører kun på autobaner og andre baner forbeholdt den slags. Dagens rånere tror de nærmest de er Schumacher med sine trimma Sierra, VW Golf, Bmw e30, e36, Polo, Mini etc. tenk på konsekvensen av å råkjøre! Dersom dere ikke får nok ut av livet og har lyst på å ende det, så finnes andre løsninger. Tenk dere om før dere trår til på pedalen, har dere virkelig lyst til å stå ansvarlig for slike handlinger!

Enig med deg; bortsett fra at du har ikke skjønt at enhver sak har to sider, og om han stoppa en tilfeldig en eller , og om eller han han stoppa kjørte svin, det vet jo ingen forløpig..... Og hadde jeg kjørt den bilen han hadde stoppa, og SPESIELT om kjeftinga ikke var begrunnet, dvs at jeg ikke hadde kjørt for fort, da hadde det tippa over for min del. (skjønt ikke om fyren var full eller lign. da...)

Og kom ikke her å si at DU aldri har tråkka litt for hardt på gasspedalen for å så finne ut at det der burde du egentlig ikke gjordt, og glad det ikke skjedde no mer. Påstår du noe annet er du patetisk.

Og hva i svarte mener du med dagens mordere? Du må for svarte ikke dra alle over en kam. Jeg går vel innunder det du kaller "råner", jeg cruiser litt rundt i byen i helgene osv, men driver ikke med noe uforsvarlig kjøring for det! Jeg syns du er en DRITTSTØVEL som drar alle over en kam å kaller de MORDERE!!

Du har som sagt noen bra poenger, men ta for svarte å formuler deg annerledes... La politi ta de som kjører uforsvarlig, anmeld de! men kall INGEN mordere uberettiget. DET er latterlig.

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg; bortsett fra at du har ikke skjønt at enhver sak har to sider, og om han stoppa en tilfeldig en eller , og om eller han han stoppa kjørte svin, det vet jo ingen forløpig..... Og hadde jeg kjørt den bilen han hadde stoppa, og SPESIELT om kjeftinga ikke var begrunnet, dvs at jeg ikke hadde kjørt for fort, da hadde det tippa over for min del. (skjønt ikke om fyren var full eller lign. da...)

Og kom ikke her å si at DU aldri har tråkka litt for hardt på gasspedalen for å så finne ut at det der burde du egentlig ikke gjordt, og glad det ikke skjedde no mer. Påstår du noe annet er du patetisk.

Og hva i svarte mener du med dagens mordere? Du må for svarte ikke dra alle over en kam. Jeg går vel innunder det du kaller "råner", jeg cruiser litt rundt i byen i helgene osv, men driver ikke med noe uforsvarlig kjøring for det! Jeg syns du er en DRITTSTØVEL som drar alle over en kam å kaller de MORDERE!!

Du har som sagt noen bra poenger, men ta for svarte å formuler deg annerledes... La politi ta de som kjører uforsvarlig, anmeld de! men kall INGEN mordere uberettiget. DET er latterlig.

Sinna i dag Sverre? :hello:

Men uansett, hadde han kjørt for fort hadde han sikkert meia ned fyren! OG DET ER IKKE 60KM/TIMEN I TETTBEBYD STRØK!

Og hoppe ut i veien for så å kjefte på en fyr som kjører litt for fort, BLIR BARE HELT PATETISK! Tatt litt for mange PARALGIN han tror jeg!

- Peugeot 406 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er en litt "unormal" fyr som sitter i skråninga ved Jungerveien i Ormåsen, han sitter der titt og ofte å passer på trafikken.. Trur ikke det er billistene som er den største faren der egentlig..

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han ikke er helt god, men det høres i hvert fall ut som han er oppriktig lei seg. Han blir ikke forbanna før han ser at de står og filmer han.

Om han skal synke så lavt som de som grisekjører forbi huset, kan han jo legge seg i skråningen og kaste store steiner ned på bilene som grisekjører.

Og det er jo den beste løsningen for begge parter.....

Da er begge parter idioter.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo han sinna mannen til å begynne med, men så flippern jo ut, babbler om kannoner?? Wtf? Bredbånd?? hehe:P Hadde jeg vært i den bilen der, så hadde ikke jeg kommet til å klart å holde meg, jeg har kommet til å begynt å fyre opp som faen...:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinna i dag Sverre? :hello:

Men uansett, hadde han kjørt for fort hadde han sikkert meia ned fyren! OG DET ER IKKE 60KM/TIMEN I TETTBEBYD STRØK!

Og hoppe ut i veien for så å kjefte på en fyr som kjører litt for fort, BLIR BARE HELT PATETISK! Tatt litt for mange PARALGIN han tror jeg!

Jepp, men ble mest irritert på det kjøtthue som kaller seg Kongen_Rs... han er jo helt på tåka.... hihi

\\ xVolvo 240 Gl

\\ xMazda 323 (jordebil:P)

\\ Volvo 850

\\ Renault Kangoo(firmabil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ynkelig! Å legge ut filmen av en gammel stakker mann som prøver å snakke fornuft til dagens mordere! Eller hva skal jeg si dagens ”rånere”. ... Tenk dere om før dere trår til på pedalen, har dere virkelig lyst til å stå ansvarlig for slike handlinger!

Kaller du meg en morder? Slike falske anklager vil jeg ha meg frabedt...

I 2004 var det totalt 41 257 dødsfall i norge. I alt ble 39 personer drept i 2004. Hvor mange av de 39 personene ble drept på grunn av råkjørende rånere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider