pahf Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Noen som har en vanlig to lykters grill til golf II og selge ? send pm eller mail på pahf@online.no Snarest! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Har en litt knekt bonrath emblemfri grill.. :) du skal fA den for 100kr Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Var det den grillen som det var så dårlig passform på ? Og hvor mye knekt er den? Fix bilder så er ikke jeg uintressert nei,hvis den er brukbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 9, 2003 Rapporter Share Skrevet August 9, 2003 Denne har, eller hadde bra passform. Skal ordne bilder Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 Er den skikkelig ødelagt da ? eller er det mer en "usynlig" skade som ikke vises så godt? må jo ha en som er brukbar da :) men kom med bilder du så får vi se. må jo ha ny grill da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 FET grill!! :D (ja, jeg er trøtt..) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 10, 2003 Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 haha! fet grill ja :p jeg har en 4løkters? Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2003 har en 4lykters selv.,men skal ha 2lykters isteden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg