volvo240gl_1986 Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hei, jeg skall handle meg en b230et uten innspruten, å da lurer jeg på hva trenger jeg av gasser å annet utstyr?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 skal du bygge om fra 230et til 230at er det slik å forstå? om så trenger du heile insuget til at med trykkgasser, oxo må du ha mekanisk bensinpumpe, om det ikkje er noe anna du kan gjør med bensinpumpa, er vell ikkje hull til pumpa på et-blokka? men er sikkert noen som kan svare på dette oxo ka anna har du til denne motoren? som turbo og diverse? er vell bedre å få tak i det du mangler og heller ha innsprut vell? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 er jo bare å koble opp ei elektrisk bensinpompe som ikke levere så høyt trykk som orginalpompa! eventuelt invistere i en trykkregulator... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 skal du bygge om fra 230et til 230at er det slik å forstå? om så trenger du heile insuget til at med trykkgasser, oxo må du ha mekanisk bensinpumpe, om det ikkje er noe anna du kan gjør med bensinpumpa, er vell ikkje hull til pumpa på et-blokka? men er sikkert noen som kan svare på dette oxo ka anna har du til denne motoren? som turbo og diverse? er vell bedre å få tak i det du mangler og heller ha innsprut vell? bilen min er det b230a i, og jeg skall bygge turbo på den så hørte jeg meg litt omkring etter en at men jeg finner ikke:/ så da fikk jeg kjøpe en b230et uten topp og insprut.. ellers er den komplett å da var planen min å flytte det som trengst over til a motoren min... trenger jeg en trykk gasser når det er en trykk boks på gasseren eller må jeg ha begge deler? hvilket innsug kan jeg bruke? funker det ikke det som er på a motoren min? ble litt mye spørsmål.. takker for svar mvh arnt olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 bilen min er det b230a i, og jeg skall bygge turbo på den så hørte jeg meg litt omkring etter en at men jeg finner ikke:/ så da fikk jeg kjøpe en b230et uten topp og insprut.. ellers er den komplettå da var planen min å flytte det som trengst over til a motoren min... trenger jeg en trykk gasser når det er en trykk boks på gasseren eller må jeg ha begge deler? hvilket innsug kan jeg bruke? funker det ikke det som er på a motoren min? ble litt mye spørsmål.. takker for svar mvh arnt olav finnes jo ombyggingskit til orginalgassern din da! kjøp ombyggingskit! finn deg en ic fra en eller annen bil! trykkrør. trykkboks! så er du vel i mål sånn ca! kjøp deg en litn elektrisk pompe i stedet for mekanisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 finnes jo ombyggingskit til orginalgassern din da! kjøp ombyggingskit! finn deg en ic fra en eller annen bil! trykkrør. trykkboks! så er du vel i mål sånn ca! kjøp deg en litn elektrisk pompe i stedet for mekanisk! trykkboks er så og si i ården... men hvor selger de ombyggingskit til gasseren da? da vil de si att jeg kan bruke den orginale jeg har? skall på høggeri og lete etter div stærs en dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 trykkboks er så og si i ården... men hvor selger de ombyggingskit til gasseren da? da vil de si att jeg kan bruke den orginale jeg har?skall på høggeri og lete etter div stærs en dag Lysaker bil har vel ombyggingssett! ja den orginale ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 jaja får no ha lykke til da:D ville no heller ha invistert i sprut eg da, Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 jaja får no ha lykke til da:Dville no heller ha invistert i sprut eg da, sprut har jo så klart vært best, men det er jo enklest med gasser da... nå har jeg kommet åver ett sett som innehålder, trykk gasser, trykk boks og en ic fra 240turbo tror jeg, hva burde jeg gi for dette? og takker for alle svar hittil mvh: arnt olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 jeg kom åver denne her http://www.bilogmc.com/productview/145222/ er den bra nåkk? eller har dere en annen en og anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 virker bra denne ventilen, men er billigere her http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=RD8607XS&vg=35&vgpath=Varekategorier/1399/10925/71/35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 virker bra denne ventilen, men er billigere her http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=RD8607XS&vg=35&vgpath=Varekategorier/1399/10925/71/35 :thanks og angående gasser og ic, er det ingen som har noe prisforslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 gasser bygger du om sjøl uten ombygningsett;) sitter det gulkorkforgsser på din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 få tak i et K-jetronic innsprut som funker.. er SÅÅÅ mye bedre enn gasser.. selvom k-jet ikke er så fryktelig bra det heller. :D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 få tak i et K-jetronic innsprut som funker.. er SÅÅÅ mye bedre enn gasser.. selvom k-jet ikke er så fryktelig bra det heller. :D ja er jo bedre en gasser:D eg er leid av å ha turbo gasser i bilen så skal ha i B230ET montronic i no, blir jo ruinert av bensinprisane:( gasseren drikker vertfall noe forferdlig med Gasolin:D Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg