Gå til innhold

Basser under panseret

Ranger emnet

buskmann

Anbefalte innlegg

enig med deg aceex. Verste jeg vet er når folk er frekke faenskap...

Men ja, du kan montere en subb under panseret, men husk å bruke varme isolerende materialer.

Men det jeg lurer på litt: Hvorfor kan du ikke sette golf settet på baksetene?

Og hvis det gjelder dem ferieturene en gang i året så kan du kjøpe aktive basskasser som du bare kan koble ut og ta dem ut av bilen når du skal reise. ;)

du må også tenke på at det er ikke vanntett under panseret. Så hvordan elementet takler dette er det ikke mulig å si.. :/

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Slik jeg forstå det skulle kassa være utenfor, men kanskje elemntet skulle det også?

Men hvem bryr seg om det er harry? Jeg syns det hadde vært rått, om han kunne klart å lage det, det er i alle fall første gang jeg har hørt om noe sånt....

Så kommentarer som: Det er det mest harry osv kan vi nok klare å utelukke i denne tråden, siden det ikke hjelper tråd starteren!

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes uansett hva folk sier det hadde vært fint å få vite om det fungerer. Tenk på blant annet russen? Bet måtte jo være noe for dem? Så en ledd buss (russebuss)for mange år siden der de hadde tatt ut alle vinduene fra leddet og bakover og erstattet dem med 18" ere. Skal du ha en show bil eller lignende kunne jo også dette være en god ide. Er enig at til daglig bruk er dette håpløst. Men hvis det er gjort pga ett eller annet bilen skal brukes til er det da bare å kjøre på.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider