EspenB Skrevet August 8, 2003 Rapporter Share Skrevet August 8, 2003 Er det noen som tilfeldigvis har et syncro understell liggende? Helst fra Rally Golf G60........ Mail meg isåfall straks, for jeg trenger et til min MK1 Golf Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 må du ikke heve bagasje gulvet for å få plass til det ? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 er vel en del jobb med å bygge om til syncro på en 1'er. gulvet på en 2'er golf syncro er jo 17 cm høyere en på en uten. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Stemmer det.... blir en del arbeid, men forhåpentligvis blir det verdt det:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Har komplett bakaksel liggende. Kom med bud. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Har visst noe liggende jeg og... Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg