Gå til innhold

Lav bil? Følg med på veien hehehe

Ranger emnet

mrsnikksnakk

Anbefalte innlegg

Hehe, hvorfor gidder dere å ha så lav bil at det nesten ikke går ann å kjøre med, kan jo ikke kjøre fort med den bilen der, vis ikke du kjenner veien(veldig godt):)

Er vel det som er sjarmen da, Enkelte liker at bilen er lav, bilen er ikke lav nok før den er "ubrukelig lav" (dvs: flertallet mener at den er altfor lav):thumb

Er ikke så gøy å møte på objekter i veibanen som ikke skal ligge der, har selv måtte ta "elgtesten" flere ganger på E6 pga 2"4", camping stoler og store steiner som ligger farlig til i veibanen.:iconsm

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikker på hvor mye jeg har sluppet den ned jeg. men har jo 80 120 justertbart. å med tanken på spoilern så er jo den 9 cm også.

å jeg har faktis hevet den litt for en stund siden hehe

Hater ting som ligger i veibanen,men hvem gjør ikke det liksom.

(Har fått på stabstaget i dag hehehe):thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikker på hvor mye jeg har sluppet den ned jeg. men har jo 80 120 justertbart. å med tanken på spoilern så er jo den 9 cm også.

å jeg har faktis hevet den litt for en stund siden hehe

Hater ting som ligger i veibanen,men hvem gjør ikke det liksom.

(Har fått på stabstaget i dag hehehe):thumb

Er det abs plasten til rieger det der eller? hehe.. Ga opp den jeg.. På den forrige polon jeg hadde..

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det gitt. ga opp den? hmmm hvorfor det da??

brukte under to timer på å montere den jeg......Det er faktisk den eneste delen jeg har kjøpt som ikke trenkte tilpassing.....

Tilpassinga var ok.. Bare at skiten ikke tåler en dritt

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider