Gå til innhold

Standjo : VW Passat V6 Syncro - "Bedriftsprosjekt" VW project!

Ranger emnet

stand-jo

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

PUHHH! va da enda gått at du tok til fornuften å rette den gamle skaden bak istedet. tror det hadde vært SVÆRT tungt å parra i hop dem der delene,som du hadde tenkt....!!

grattis til VIRKELI FEEEET passat.

Ikke så vanskelig som man skulle tro... :) Verre å rette egentlig... fort gjort å ødelegge med så mye skade.

Jeg må si jeg blei litt skuffa da skjøting ikke ble aktuelt, for det var jo en jævlig rå jobb! :D Og hvor ofte får man se to biler bli satt sammen hos ett oppretterverksted idag? :D

Legger inn bilder av sveisingen!

031weld.jpg

032weld.jpg

033weld.jpg

034weld.jpg

035weld.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hallais!

Nå har det skjedd saker her! :D

Siden Passaten er fyllarbeid for sløve dager på ett tomt verksted, så blir den stående en del når vi får annet arbeid.

Den har blitt sparklet... masse timer og masse bannskap. HATER SPARKEL! 1 års erfaring, og jeg sliter fortsatt... anger2

037sparkl.jpg

038sparkl.jpg

039sparkl.jpg

036sparkl.jpg

Nå er den altså lakkert.

040lakk.jpg

041lakk.jpg

JA. Det er samme bilen fortsatt! ;)

Vi snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan påpeke var at blåfargen var finere, men men er vell grunner til at den ble beholdt grå siden resten av bilen var grå i utganspunktet.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok lys å skygge inn i bildet her jah. :rolleyes:

Hvis du ser i venstre nederste hjørnet så ser du forankringen til en en-søyler løftebukk, skyggen kommer fra søylen. :)

Blåfargen var penere ja. :) Men ble jo mer økonomisk å lakke baken i samme farge som resten, ellers måtte jo hele bilen ha blitt lakkert om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om dem ja, fikk retta opp bilen min hos Otto Moe og lakka den hos Lakkspesialisten i høst. Du kan jo tro jeg har hatt å slitt med. Det tok ei uke å rette opp alle feila de hadde gjort, jeg skreiv ei liste med 14 punkter som de skulle få ordne opp etter seg.

Men det er enda ikke bra. De hadde bare lakka inntil gummin så det var lakk delvis innpå gummilista rundt ruta i døra på S70in min. Så første gangen sa jeg de fikk fjerne lakken på gummin å lakke det opp. Når jeg fikk den tilbake var det bare pynta litt på, jeg trykte til sides gummin å fikk til å pirke av lakk og sa at sånn skulle jeg faan ikke hadet. Da ble det krangel mellom Lakkhue Hammer og Otto Moe fordi han mente at det var Otto Moe sin skyld fordi de ikke hadde demontert gummilista.

Jeg ble rimelig forbanna og fikk tilslutt viljen min, det var å få det fiksa på et annet verksted fordi jeg skulle reise sørover på skole noen få dager etter. hehe

Så nå har jeg gjort en deal med lakkverksted her nede, vi gir faan i å fikse opp feilen å lar heller Otto Moe og Lakkspesialisten dekke lakkering av bakskjermene mine. Så kan dem tro at feilen er fiksa og jeg er fornøyd med å fått fiksa opp bakskjermene mine. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider