oWe Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hei hei folkens Tenkte å lage en liten tråd for min relativt ny-innkjøpte Coupe 1,6 FX 2002 modell. Mange mange planer og mange deler er på vei i posten. :) Det som er på vei posten er: - APR GTC-200 carbon-vinge - LSD Doors - Senkesett - K&N Filter + + + Fikk en pakke i dag blandt annet med 2 stk Alpine 7" skjermer til innfelling i nakkestøtter. Mange bilder kommer når montering begynner. :) Men her er hvertfall ett. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Grattis :respect Slik ser min ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Sweet! :) Hva slags felger har du? Tenker på no lignende. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Sweet! :)Hva slags felger har du? Tenker på no lignende. Jeg har TD Drifz fra martins. Siden jeg ikke fikk det som jeg ville, så vil jeg fortsatt se den felgen jeg hadde sett meg ut på en annen sort Coupe. Du bor ikke langt fra grensa? Disse skulle jeg ha Jeg spesialbestillte disse fra Martins Sverige gjennom Martins i Norge, men de klarte ikke å følge opp, så da det var gått en mnd måtte jeg ha ventet en mnd til. Her er adressen: http://svenskagrossisten.se/product_info.php/products_id/5404/options_id/32 til noen som faktisk har dem i sortementet sitt. Finnes ikke i katalogen i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 De var fine da. Jeg bor ikke langt fra grensen nei. 1 times kjøretur bare. Så blir nok en tur over grensen til våren når sommerfelger og dekk skal kjøpes inn. :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 mye måtte du ut med for bilen? km stand? driver og selger og sjekker litt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Ga 148.000 for den. 2002 modell. Rulla 49600km når jeg kjøpte den. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ga 148.000 for den. 2002 modell. Rulla 49600km når jeg kjøpte den. Med tanke på at denne ligger 163 000,- i lista så er ikke prisen ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 wow! da er min billig!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Neida. Fornøyd med prisen jeg. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 wow! da er min billig!! ;) Ja det er den, men nytter ikke si det til oss :hammer Hvilke senkesett har du bestillt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hehe :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Monterte K&N filteret i dag. God damn it så frakk lyd det ble. Noe bedre respons også. :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet September 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Ja det er den, men nytter ikke si det til oss :hammer Hvilke senkesett har du bestillt? Glemte å svare på den jeg... men uansett H&R. Senker den 35 mm. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet September 25, 2006 Rapporter Share Skrevet September 25, 2006 Oki, Jeg var desverre å prøvekjørte 2,7 literen på fredag :uhhmmwhat?: Huff det var ikke bra, fordi jeg har ikke råd til å kjøpe den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg