streetsliderz Skrevet Desember 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Hehe. :) Ny update. Motor-rom dekslene fra V6 er bestillt. De skal lakkes sammen med dekselet som sitt over blokka i samme farge som bilen. :) Blir ca sånn da. (utenom motoren ;)) Bestilte du det hos psc? eller bestilte du hær i norge? og hva måtte du ut med for det? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2006 Bestilte de hos Kspec. 700,- inkl frakt. (3700,-!!!! i Norge) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Da har prosjektet endelig fått et navn hehe ;) -=Concepto=- Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Da har prosjektet endelig fått et navn hehe ;) -=Concepto=- fett! var ute etter jobb og vaska og vokset bilen, tok masse fete bilder, putta minnekortet i pc'n så var faen alle bildene borte.. bühu :( Får nok ta det samme i morgen,slik at jeg kan få laget den tråden min......:phatyo i forrige coupeen min borret jeg bare et hull i torpedo veggen for å trekke kabelen.. ble litt halv jalla.. denne gangen skal det være 100! hvordan/ hvor gjør du det? noen andre?? Sorry det blir mye ot fra meg :violin: :offtopic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Ahhh... kjipt med bildene.. :( Har ikke sett på det vannvittig nøye enda.. har liksom ikke kommet igang... venter fortsatt på noen smådeler :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 du kan prøve å hente frem bilder som er blitt sletta med Lexar Media Image Rescue :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 jeg også.. fikk lovet at forsterkerene og subbene, gitter, batteri mm. skal komme til meg i løpet av neste uke.. syntes det er drøyt! lenge siden jeg bestilte! men mulig jeg fortjener det, om man tenker på hvem jeg har handlet av :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 åå?? lyst til å opplyse meg? Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 handlet for nesten 5 siffret beløp i kabler osv osv hos installbay, så måtte kutte bitte litt i kostnadene for selve elektronikken(spilleren var også dyr nok.hehe) så ble megabillig.no på forsterkersiden og subbene..:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 du kan prøve å hente frem bilder som er blitt sletta med Lexar Media Image Rescue :) finner jeg det henne?? ;):offtopic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 fett! var ute etter jobb og vaska og vokset bilen, tok masse fete bilder, putta minnekortet i pc'n så var faen alle bildene borte.. bühu :( Får nok ta det samme i morgen,slik at jeg kan få laget den tråden min......:phatyo i forrige coupeen min borret jeg bare et hull i torpedo veggen for å trekke kabelen.. ble litt halv jalla.. denne gangen skal det være 100! hvordan/ hvor gjør du det? noen andre?? Sorry det blir mye ot fra meg :violin: :offtopic Jeg borret hul i torpedo veggen min for ei stund siden, men sørg for å gjør det bak "varme-teppet" så vises verken hullet eller kabelen. jeg syns det ble ganske greit, har ikke satt fast sikringsholderen enda, så gidder ikke knipse no bilder av det enda. men det ser ikke så værst ut må jeg si Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Bestilte de hos Kspec. 700,- inkl frakt. (3700,-!!!! i Norge) Fytti grisen snakk om prisforskjell, gir opp norge jeg altså :P Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Fytti grisen snakk om prisforskjell, gir opp norge jeg altså :P Det er jo ingenting.. kjøpte jo nye frontlykter. 10.000,- i Norge/par. Kspec 2600,- inkl frakt fra Korea/par. Det er ILLE det..:boxers Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Det er jo ingenting.. kjøpte jo nye frontlykter. 10.000,- i Norge/par. Kspec 2600,- inkl frakt fra Korea/par. Det er ILLE det..:boxers jeg som tenkte å fjerne den oransje reflexplata i lykten min i løpet av uka :S skeptisk plutselig:P hehe, må vel bare være extra carefull;) Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg borret hul i torpedo veggen min for ei teppet henger "støpt" oppe og nede, så i tilfelle må jeg kutte hull og bore bak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg