oWe Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hehe.. kan jeg tenke meg... :) ligger jo 100k over fx'ene :( Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hehe.. kan jeg tenke meg... :) ligger jo 100k over fx'ene :( Ja det gjør dem, men hadde jeg hatt økonomi hadde jeg kjøpt. Desverre er det mest sølvgrå couper her i landet, dem er ikke like fine som våre :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ja det gjør dem, men hadde jeg hatt økonomi hadde jeg kjøpt. Desverre er det mest sølvgrå couper her i landet, dem er ikke like fine som våre :win Hmmmm - hvis du kan tenke deg en mellomting er jeg ikke fremmed for å selge. Ebony Black 2005 2.0 Sport - gått 9 000 km :m'm: :m'm: Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Hmmmm - hvis du kan tenke deg en mellomting er jeg ikke fremmed for å selge. Ebony Black 2005 2.0 Sport - gått 9 000 km :m'm: :m'm: Det blir nok ikke noe billigere for meg, for tviler på at du selger den for 250 000 ferdig registrert. Når 1,6 selges for 229 000,- Uansett takk for tilbudet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Fikk en koselig pakke i posten i dag. :) Da er senkefjærene på plass. Skal bli godt å få slippe den ned litt ;) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 kult...er digg å få den litt ned ja...senka min 40mm for 2 uker siden :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 så fin bil du har fått deg a :) men isje skaff deg noe ekstrem bodykit..:P syns det e stygt eg... :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det som blir fint her er rett å slett et ad on kit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg sier en ting.... CARBON! :D and lots of it! Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Da er sleden senka :D Slapp den ned 35mm. Det gjorde seg veeeeeldig godt. Men fytti rakkærn for en møkka jobb :p Bilder kommer i morgen. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 he he.. det tar litt tid å få gjort d ja... jeg endte opp med å få noen andre til å gjøre jobben for meg :P Blir gøy å se noen bilder. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Skal senke min nå vinter....30mm... noen som kan anbefalle noen gode/billige stabstag? Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hva er billig? :) Jeg har disse to : http://www.kspec.com/list.php?ac_id=79&ai_id=495 http://www.kspec.com/list.php?ac_id=79&ai_id=355 Ca 1000,- for begge send fra Korea. Det ble ikkje noe i toll på den pakka. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg har bestillt APR fjærbenstag. Litt dyrere, men får den i gunmetal-grå. :) Regner med å få den denne uka så da får du se de :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg