Tuscani Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 er masse fint i body kit til denne bilen. :) http://www.Performancecoupe.co.uk har masse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Satan å kuuult. JEG VIL OG HA... fortell mer om montering :)))))) please vansklighetsgrad og slikt. Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Det kommer ikveld ;) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 coupeen min er solgt,men f da!! ser frem til forklaringer her gitt! ;) link til body kittet så vi får noe å glede oss til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Fikk de nye lyktene i dag.. blir montert NÅ! ;) Bildene fra monteringen av de og LSD dørene kommer litt senere i kveld.. Stay tuned! :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Var det parklys på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 nope... men det går ann å modde, hvis man absolutt vil :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 nope... men det går ann å modde, hvis man absolutt vil :) Og det ville vi jo... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Da er de nye frontlyktene montert. Takk til Crazytaxi og Even for hjelp med montering ;) Her er et bilde. Alle bildene fra monteringen av LSD og lykter kommer når jeg er ferdig med å lage how-to (howto-not ;) hehe ) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Driver fortsatt og skriver på how-to'n, men her er et bilde til :) Kommentarer og forslag mottas. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 How-to for bytte av frontlysene er ferdig. :) Gi beskjed så mailer jeg deg den. Har den i pdf-format. Eller legg meg til på msn: owekvis@frisurf.no Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 veldig bra blei det med dørene..er helt syk etter slike sjøl:) Kan jeg spørre hvor du kjøpte og hva dei kosta. ..og var det en vanskelig jobb å få montert..sett fra en som ikkje er mekaniker:) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Jeg kjøpte de på Norskbildelsenter og betalte 14800,- inkl frakt. LSD er litt dyrere enn andre kit, men det har man igjen for når det kommer til montering og justering. Var ikke vanskelig å montere. Jeg er heller ingen mekaniker, men med hjelp fra noen kompiser så går det lett. På en skala fra 1 til 10, hvor 10 er vanskeligst, vil jeg si at dette er 4. Ikke vanskelig, men det tar tid. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 NICE.. då er det bare å spare opp litt til det. Kanskje neste løning :) Var helt rått...jeg digga det:) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Takker :) bra med tilbakemeldinger. Er litt blikkfang kan du si hehe ;) Løp og kjøp! :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg