oWe Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Mente det var no sånn, men huska ikke helt :p hehe Bra andre vet :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Tuscani: Hvilken butikk handler du fra i USA? Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 De jeg finner er billigst :P Bruker http://www.Pricegrabber.com for og finne den billigste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Har funnet en butikk i USA jeg vurderer å bestille fra. http://www.sonicelectronics.com De har ganske bra priser :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Broren min bor i Usa derfor kan jeg bestille det billigste og få det sendt til han, så sender han det til meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Sweet! ;) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Sweet! ;) Jupp, er bare at jeg prioriterer litt annerledes :) Har du peiling på hvordan jeg finner ut at en spiller har europeisk radio? De har en IVA-D310 til ca 1000$ der borte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Litt endring i planene her nå. Da er Alpine IVA-d310r og PXA-H701 bestillt. :) Regner med å ha det her i løpet av uka. ;) Tuscani: Tror det enkleste er å sende en mail til butikken du skal handle fra. Sonicelectronix svarer fort. :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Litt endring i planene her nå. Da er Alpine IVA-d310r og PXA-H701 bestillt. :)Regner med å ha det her i løpet av uka. ;) Tuscani: Tror det enkleste er å sende en mail til butikken du skal handle fra. Sonicelectronix svarer fort. :) Virker som du driter penger her, eller?? hvor mye har du kostet på bilen siden du fikk den?. Kan heller høre med deg hvilke erfaring du har med IVA-D310 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Tja... hehe... ;) neida. Har arvet litt penger. Har vel kosta på den ca. 40.000... tror jeg.... mista tellinga. :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Tja... hehe... ;) neida. Har arvet litt penger.Har vel kosta på den ca. 40.000... tror jeg.... mista tellinga. :p Oki, da skjønner jeg. Er nok ikke like heldig, men ting kommer etterhvert ;) Du får si fra hva du finner ut iforhold til anlegg og komme med tips ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Da er dvd-spilleren og dsp'n i hus :) Ble en Alpine IVA-D310R spiller og PXA-H701 prosessor. Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Lite med oppdateringer om dagen. Prosjektet har stanset opp litt grunnet sein levering av deler og litt annet. Uansett. Det som kommer til å skje utover vinteren er installasjon av anlegg. Masse info kommer når det er underveis. :) Stay tuned. Litteraly ;) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det siste som har skjedd: Avbestilte APR vingen og fjærbenstaget fra Powerzone. Bestilte det for 2 mnd siden og ingenting har skjedd. Makan til lekebutikk. :( Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holtemann Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Hehe, bra sjappe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg