Crazytaxi Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hmmm.. hvem kom på denne geniale løsningen? hehe :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Haha.. det var du det da... My hero! LoL :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 :win hehehe. men det ser jo litt bedre ut i virkeligheten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Da er alt utstyret på plass. :D Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 nice stabel der :) Kan anbefale deg å ikke bruke filter olje på filteret ditt... Lmm kødder seg da.. hadde det problemet på den gamle min...:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Blir bra dette :) er bare glad du ikke har kjøpt det jeg har på min ønskeliste. hihi. Må se etter jul om jeg har mulighet til å begynne å handle inn :) Skal ha meg et digitalt speil refleks kamera først å det kommer 17 des. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 jaja. blir bra dette!! Venter selv litt pakker som skal komme i morgen og forhåpentligvis neste uke :) I morgen kommer denne: http://www.autolyd.no/default4.aspx#Multimedia :) Mekker meg en ny tråd.. Sorry litt OT.. Gleder meg til fortsettelsen hos deg her :):naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfenheart Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Jeg sier en ting.... CARBON! :D and lots of it! eg sier... NEEEI! :puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Heldigvis har vi mennesker forskjellig smak :p Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 jepp!! Vil ikke mase,men hvordan går det med "how too" lambo?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hehe.. visste den kom til å komme snart.. :p Jeg lover å lage den ferdig i helga! ;) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 knall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Da er DIY for montering av lambodørene ENDELIG ferdig. Denne tar egentlig bare for seg demontering av karosseri fordi manualen som følger med fra LSD er såpass bra. Bare si fra så skal dere dog få denne jeg har laget. :) Slenger med noen bilder fra monteringen også ;) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Da er DIY for montering av lambodørene ENDELIG ferdig. Denne tar egentlig bare for seg demontering av karosseri fordi manualen som følger med fra LSD er såpass bra. Bare si fra så skal dere dog få denne jeg har laget. :) Slenger med noen bilder fra monteringen også ;) sender du meg en mail med howto eller? nibler86@yahoo.no Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Will do. :) OKAI. ØNSK MEG LYKKE TIL FOLKENS, IDAG SKAL KJERRA TIL BILTILSYNET FOR GODKJENNING.... Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg