volvofanatist Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hei! Lurte på om det er noen her som har bytta/hatt opp kløtsjen på en 360 før jeg.. Hva er greieste måten å gjøre det på? Takker på forhånd for svar! Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Er litt jobb det. Du må ha ned enten bakaksel eller plukke ut motoren etter hva jeg har hørt.... Angående signaturen din: Syns ikke du mangler så mye jeg;) AC/DC og gammelvolvo...da er det meste sånn det skal være:D Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 du må nok dessverre skru ut diff/girkasse og momentrør. Løsne det og dra alt bakover. Er litt jobb, men går vel greit på en dag.. har du tilgang til løftebukk er det STERKT anbefalt! Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Vi har gjort som du sier, men er akselen ledda så det går an å dra den tilbake når du har tatt av det røret rundt? for akselen sitter fortsatt inni klutsjhuset serru.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hvilken aksel? Du har de-dion-røret bak, det mellom bakhjula, også har du det momentrøret under bilen, som går fra sprengkåpa og til girkassa. På det røret er det 2 gummipropper i hver ende, plukk ut de. Der finner du 2 umbrako-skruer. Disse må du skru ut. i hver side, eller den siden du skal ha ut. Disse skruene må du huske å skru GODT fast igjen, evt med lock-tite. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg