klowney Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jeg har fått meg båt (snekke)så hadde jeg tenkt og invistere i et annlegg til båten,noen som har forslag til hva høytalere,subwoofer,forsterker og cd-spiller jeg bør kjøpe som tåler litt fukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 http://installbay.no/index.php?cPath=27&osCsid=78cdcb7c0a12b7c6164c923989458b4d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Sjekk ut POLK høyttalere ifra f.eks. http://www.bilradiospes.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 jeg har vært med å hatt anlegg i båt, vi brukte bare 6x9 høytalere i orginalkasse, vi brukte bare det høytalerdekslet/beskyttelsen over. hadde det er sånn tett stål netting. vi hadde aldri noen problemer med fukt. har du en åpen eller lukket snekke? var foresten sinnsykt gøy å ha anlegg i båten, kan høre deg på laaang avstand.:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Den eneste lyden jeg har lyst til å høre fra åpne sjekter når jeg er på sjøen, er klirrende pils og rekeposer. Mennesker med dunkdunk-anlegg i båten er noe av det verste jeg vet, rett etter fulle bergensere som snakker altfor høyt i mobiltelefon (om intime ting ingen har lyst til å høre) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 hehe, skjønner hva du mener. men vis du selv sitter i båten så er det gøy:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 stereo i båt er moro.:thumb sjekk ut siden anders anbefaler.går god for de produktene:0 Bjørn Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Hydrolift bruker SEAS høytalere i båtene sine...hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Hydrolift bruker SEAS høytalere i båtene sine...hehe:) Det må være en av de nyere båtene, fordi jeg har sittet på men en hydrolift f23 og den var det pioneer 6,5" eller 5". Også har jeg sittet på med en f29 og den var det sony 6,5" eller 5". Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Det må være en av de nyere båtene, fordi jeg har sittet på men en hydrolift f23 og den var det pioneer 6,5" eller 5". Også har jeg sittet på med en f29 og den var det sony 6,5" eller 5". Hva på båtmesse i fjord høst, da så vi litt på hydrolift båtene og ved siden av båtene sto det et glass skap me SEAS komponenter å subwoofere. På deres hjemmeside står det å. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg