Gå til innhold

Noen bra audi forum?

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Fordelen med å være medlem i VACN er jo ikke bare forumet, jeg er hovedsaklig medlem pga av treffene og selvfølgelig forumet da...

Hvis man ikke har råd til å bruke 400 kr på dette, som man mest sannsynlig vil spare inn uansett ved kjøp av deler så ville jeg meldt meg inn i en strikkeklubb til halve prisen.

Da får du fine rabatter på garn og strikkepinner ihvertfall... :happyhappy:

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, er det ikke naturlig å opplyse om rabatter og fordeler før man melder seg inn?

Ikke egentlig.

Rabattene er bare en gode du får med medlemskapet ditt.

De har vel aldri hatt en typisk vervenyemedlemmer-greie.

Uansett burde du melde deg inn der, forumet er stappfult av innformasjon og folk med peil.

Dessuten, ett treff med bare VAG-entusiaster er vel ikke å forakte?

:D

EDIT: 400,- i året er jo ikke all verden da :P

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlig.

Rabattene er bare en gode du får med medlemskapet ditt.

De har vel aldri hatt en typisk vervenyemedlemmer-greie.

Uansett burde du melde deg inn der, forumet er stappfult av innformasjon og folk med peil.

Dessuten, ett treff med bare VAG-entusiaster er vel ikke å forakte?

:D

EDIT: 400,- i året er jo ikke all verden da :P

400 kr er jo bare en dråpe i havet:P

må vell melde meg inn dær, jah

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var medlem var alle rabatter og sånt rundt oslo-området. måtte kjøre 50 mil for å få rabatt på dekk og deler. veit ikke hvordan det nå. ps. det er sikkert 5-6 år siden jeg var medlem.:driving

Gjorde du noen forespørsler eller kontaktet din lokallagsleder/styre for å få til noe i ditt nærområde?

Ikke det? Hvorfor er jeg ikke overrasket, VACN er en klubb for medlemmer AV medlemmer, dvs at det DU må ta tak i det om du vil ha rabattavtaler i ditt nærområde.

Idag er det ganske mange landsomfattende avtaler og avtaler som ressurs-personer rundt om i landet har fått til sitt nærområde...

Jeg har selv ordnet flere rabattavtaler for klubben, men da krever det at man kommer seg ut av sofaen og gjør en innsats selv.

Man kan ikke sitte i sofaen og kreve at andre jobber gratis for å skaffe rabattavtaler, lage treff og klubbavis. Der kan ALLE bidra.

(og grunnen for at jeg har skaffet rabattavtaler er for at det skal komme medlemmene til gode, jeg har nok av rabattavtaler siden jeg kan prate for meg og faktisk driver med bil til daglig... :viske: )

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

Du vil ikke angre om du blir medlem nei , bedre folk å bedre forum har jeg ikke vært borti!

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...