Gå til innhold

IncoroNato : Audi a3 - Stylings proskjekt, NP-Racing

Ranger emnet

IncoroNato

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte og lage en tråd på min bil. Så jeg ska style opp. Kjøpte denne i bergen. Det er en audi A3 1.8 1997 model. kjørt 125 000km og betalte 105 000. Jeg har lyst og bytte til motor me turbo osv, men pengen når ikke der ennå. Så i første omgang blir det bare styling og et anlegg så får motoren vente litt :)

Ting som skal bli gjort:

*Senke

*Hvite OZ Supersprint

*sette på et stylings sett

-Front fanger

-Bak fanger

-Sider

*Nye baklykter

*Nye blinkers

*DVD spiler

*Anlegg

*Luft filter

*Ny potte

*Motor (når pengene tikke inn)

Slik så den ut når jeg kjøpte bilen.

IMG_0015.jpg

Norse Performance - www.NP-Racing.net

Audi A3 Prosjekt

Honda CBR 600RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg klarer ikke å uttrykke mine følelser om stylingen. Alt jeg klarer er å tenke "Whuuæææsh". Går det overrens med bilens former? Ikke spesielt. Felgs og senk er alt du trenger.

A3 er en bil med potensiale. Ikke ødelegg den, vær så snill.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg nye frontskjørt, bakskjørt, sideskjørt og nye m3 speil. Jeg skulle fått tak i justerbart senkesett. Er det noen som har tips?

Mitt tips er at du dropper den stylinga og legger de i motorprosjektet ditt! :)

Hvite sideblink, toning av ruter og kraftig senk er alt den bilen trenger!

Ang. senkesett så kjøper du deg KW Inoxline 2 fra www.norskbildelesenter.no , disse er justerbare og i rustfritt! :)

Tøff bil!

Ugly is in!

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil med potensiale ja, må jo gjøre noe da.. vist ikke er det jo ikke vits det er potensiale..

Den har allerede pene linjer fra før av, derfor trenger man ikke et smakløst kit. Shave fangerene, kanskje en diskret leppe, senk og felger.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei, Fulstendig kulturkræsj! Rally felger og bling styling. Kombinasjonen høres ikke særlig pen ut, men skal ikke uttale meg før jeg ser den ferdige bilen. Det kan jo bli bra... Men selv tror jeg det hadde holdt lenge og senke bilen...

x '86 Honda Accord 2.0EX

- '97 Opel Vectra 2.0DI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olsen_nissan: Takk for det. Det blir sort gitter ja, garantert.

Vegel: Jeg og er litt i tvil om stylingen passer med felgene. Får se når jeg får lakkert stylingen om jeg ikke vurderer nye felger.

Skal legge ut bilder av bilen senere i kvell med stylingen prøvemontert.

Norse Performance - www.NP-Racing.net

Audi A3 Prosjekt

Honda CBR 600RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider