Gå til innhold

IncoroNato : Audi a3 - Stylings proskjekt, NP-Racing

Ranger emnet

IncoroNato

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Steven. Senking av bilen må til altså. Spesielt da du har lavprofil.. Trenger ikke ta så mye, bare noen cm gjør syk forskjell.. Senk 40/30mm.. blir fett! Uansett så må du få på gitter fort som f!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte eksos annleget ditt, men synes faktisk du kan kutte litt av bakfangern. så du ikke har de to store tomme hullene, hvis du kapper av nederste delen, får du litt F1 over det hele.

tror hvertfall jeg hadde blitt bedre, men men bare et forslag,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere on-topic, eller start ny tråd med slike spørsmål ellers så blir tråden hans forfærdelig rotete.

hehe.. den e trygge kiddie

tror ikke karbon ville passt så bra inn..

Nei det har du nok rett i, viste ikke hva jeg skulle foreslå, men det hadde alikevel vært noe å hatt noe på de kantene rundt. Du ser f.eks han c2be(?) med 9-3 twinpipe prosjektet som har de listene rundt. Blir noe ekstra en bare et hull. Bare nevner det siden du allerede har vært inviduell med løsningen din, og kunne forsterket den positivt. :afro

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen kledde stylinga mye bedre enn jeg trudde! Ble ordentlig tøft! :)

Et par forslag herfra:

-Senk bilen (minst 40/40 )

-Større felger (18 eller 19")

-Pen netting i fangeren foran og bak

-Nye front og baklykter

-Lakker den svarte lista langs bilen i bilens farge

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken din er som baken til J-lo.. :) Dette ser flott ut altså! Jeg elsket det bodykitet, den bilen kommer til så se MEGAfin ut når du er ferdig. Jeg kan vel, uten å virke kritisk, si at de felgene hadde kledd en annen bil mye bedre. Jeg føler at den looken du prøver å kjøre med styling og lignende ikke hører sammen med de felgene. Så selv om felgene er feite så føler jeg at det er noe som ikke stemmer, håper du skjønner hva jeg mener.. :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider