Gå til innhold

justerbart vmaxx senkesett, TûV PAPIR!!

Ranger emnet

sportyman

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har tûvpapir til vmaxx justerbart senkesett til golf 3 som de hadde hatt lyst å delt med meg.

Kjøpte senkesettet hos eyecandyracing for en stund siden. Når senkesettet kom fram, var det opnet i begge ender og tûvpapirene var gjennomvåte. Er meir eller mindre uleselige.

har prøvd opp til fleire ganger å få tak i nye papirer fra eyecandyracing, men er ikkje noe svar å få.

er hovedsaklig første side eg trenger.

skal på godkjenning 29 sept, så hadde vert kjekt å fått tak i før da.

håper det er noen som kan hjelpe meg..

VW Golf 3 1,9 TDI (solgt)

Saab 9-3 2.2 TID (solgt)

VW Golf 1.8 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har tûvpapir til vmaxx justerbart senkesett til golf 3 som de hadde hatt lyst å delt med meg.

Kjøpte senkesettet hos eyecandyracing for en stund siden. Når senkesettet kom fram, var det opnet i begge ender og tûvpapirene var gjennomvåte. Er meir eller mindre uleselige.

har prøvd opp til fleire ganger å få tak i nye papirer fra eyecandyracing, men er ikkje noe svar å få.

er hovedsaklig første side eg trenger.

skal på godkjenning 29 sept, så hadde vert kjekt å fått tak i før da.

håper det er noen som kan hjelpe meg..

har du prøvd og få kontakt i oss? hvor da? åpnet i begge ender? ikke vært borti pakking av varer på lenge lenge nå.. men det høres rart ut syntes jeg..

hvordan ser papirene ut? ikke bra? beklagelig det altså!! gi meg en lyd her da vettu.. vet at de andre gutta har vært på ferie i lang stund nå, + litt andre ting som har oppholdt dem, så sikkert derfor de ikke har fått svart deg hvis du skal ha sendt mail eller lignende..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel liggende enellernannen plass tror jeg (står i vognkortet at det skal ligge i bilen, men hvor vet jeg ikke :P ), i verste fall har jeg en kopi liggende på Biltilsynet i Sogndal, men er ikke i området for tiden..

Ellers har jeg dårlig med tilgang på scanner/kopimaskin her, men om du har store problemer med å skaffe, skal jeg se hva jeg finner av utstyr.. :)

Angående emballasje av VMAXX var jeg ikke helt imponert over innpakkningen på mitt sett heller, men det så bra ut og papirene var bra, så tenkte ikke noe over det..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd og få kontakt i oss? hvor da? åpnet i begge ender?

sendte en mail der eg fortalte at pakken var opnet i begge ender, og spurte om alle delene var der, samtidig skreiv eg at tûvpapirene ikkje var heilt bra, og om de ikkje kunne sende noken nye.

Fekk som svar på at alle delene var der, men ikkje noke om tûvpapirene.

seinere sendte eg ein mail til, men den har eg endå ikkje fått noe svar på.

har også prøvd å ringt nummeret som står på fakturaen, men har aldri kommet gjennom.

så hadde vert topp viss du kunne fikset dei til meg.:thumb

Om det var åpnet i begge ender, burde du tatt en preik med posten...

Er klar over det, men alt såg egentli greit ut, foruten tûvpapirene.

bare noen småskader på fjærene, men tok bare en rød lakkstift, og de såg bra ut.

VW Golf 3 1,9 TDI (solgt)

Saab 9-3 2.2 TID (solgt)

VW Golf 1.8 T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn på posten.no og sjekker opp sporingsnr. så står følgende:

Dato Kl Hendelse Poststed

21.09.06 11.13 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

21.09.06 09.59 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

20.09.06 11.14 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

19.09.06 09.17 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Sendingen er skadet

Tiltak: Emballasje reparert 0024 OSLO

Hva dette betyr, gidder jeg ikke spekulere i. Men jeg venter vvmax justerbart senkesett fra eyecandyracing i mårra, å der BØR det ligge tüv papirer!

Heggems-

2004 Saab 9-3 1.8t

1988 Peugeot 405 MI 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider