Gå til innhold

BMW e46 prosjekt - mer bass :)

Ranger emnet

Boddiz

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det hadde nok vært fett, men ser desverre ikke ut til at denne bilen lever lenger? :(:hvaskjera

Stemmer det... Denne bilen er "død" :shake http://bilforumet.net/showthread.php?t=144778

Kikker etter ny bruktbil nå. Så det vil si ny bil, nye muligheter og NYTT PROSJEKT! :)

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt noe fra forsikringsselskapet eller?

Les i "ulykketråden" der står det litt....http://bilforumet.net/showthread.php?t=144778

Si ifra hvis du har mulighet til å selge deler fra bilen du plasserte pent i veikanten! ;P

Jeg skal si ifra, men tror ikke det blir aktuelt - siden bilen faktisk er solgt til forsikringsseleskapet. Og jeg regner med de selger den videre til bil-demonterere. Fortsatt mye av bilen som kan brukes liksom....

Og hva har du da i tankene Boddiz?

Hmm, godt spørsmål. Når det gjelder bil, så tror jeg at lista legges noen hakk lavere. Driver å kikker på e36 nå mellom 50 - 90kr (kan strekke meg til 120 om jeg finner en OK e46) - så det er de prisklassene det går i. Grunnen er simpel - jeg er student å har ikke råd til å tape for mye verdi på investeringen min, samtidig som jeg "bare" trenger noe som kan bringe meg fra a til b - og ikke noe som i tillegg gjør bestemor pen liksom.

Når det gjelder anlegg vet jeg ikke helt. Men kan si det som så at jeg har handlet 2x12 Earthquake Subzero av t0mmen, så på anlegg biten tror jeg at jeg skal legge lista litt høyere :D

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre! Er nok ikke her før tidligst mandag tror jeg... Er i Trondheim nå i følge posten.no

Produkt SMARTPOST PAKKE

Vekt 14,4 kg

Volum 58,7 dm3 (44x43x31 cm)

Prisgrunnlag 14,4 kg

Men hvorfor står det 14,4kg? Veier ikke disse litt over 16 kg stk? :D

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre! Er nok ikke her før tidligst mandag tror jeg... Er i Trondheim nå i følge posten.no

Produkt SMARTPOST PAKKE

Vekt 14,4 kg

Volum 58,7 dm3 (44x43x31 cm)

Prisgrunnlag 14,4 kg

Men hvorfor står det 14,4kg? Veier ikke disse litt over 16 kg stk? :D

Ifølge vekta dems står det 14.4kg:D Men har du fått dem?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var 2xSubzero 12" i hus. Gleder meg som en idiot til å få disse i bil! Beste måling med disse som jeg har lest er 157dB :D Ny tråd kommer når bil, amp og det andre som trengs er kjøpt inn.

Takker T0mmen for en finfin handel, denne mannen anbefales å handle med. :)

IMG_1002.JPG

IMG_1016.JPG

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallert:) Takker for en veldig hyggelig handel selv jeg:) Anbefales! Kom til å tenke på en ting når jeg så bildet. Glemte å sende med de gummupakningene som skal være rundt, men sender de med samtidlig sammen med den bite og kvitteringa:) Ellers, så ha lykke til med elementene:)

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider