Gå til innhold

1989 Renault 5 GTE, morsom lekebil! BILLIG!

Ranger emnet

_Sjakalen

Anbefalte innlegg

Lyst til å bytte i 240 med penger imellom(til meg altså)

Bilen min er påkostet ca. 15-20 000 for 2 år siden, og har stått lagret i ca. 1 1/2 av de 2 åra.

240'n din er sikkert fin, men en 240 fra 1987 er ikke verdt 18 000. Ikke når man får en 90-> for samme, om ikke billigere. Har du derimot en seriøs pris/bud for bilen din, mot min, så kan vi diskutere nærmere, send gjerne PM.

Prisen på bilen min er 8000,-, må bli kvitt den før snøen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er standen på bilen? Starter og går?

Har som du ser hatt en GTE før, og en kamerat har en GTE. Er jo ikke spesielt mye påkostet når det kun er snakk om 20.000kr. Jeg brukte oppmot 30.000kr på min Gte kun i deler, ble bare nesten tipp topp. Han andre har sikkert brukt mer, og den står forsatt.

Det er biler man skru på, men når de går finnes det ikke noe mer artig. Sitter på veien som en kule og går passelig godt nok til å ta de fleste andre biler på en svingete vei, som har det dobbelte antall HK

Har en Mazda 323 GTX nå, men savner forsatt Renault 5'n når svingene kommer. Kjempe artig bil altså, og de kan bli grisefeite.

Lykke til med salget

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen hadde stått i ro siden januar 2005 når jeg tok bildene i juni, og prøvde bare for morro skyld å starte, og den startet med en gang.

Standen på bilen er bra! Som du sier, man må gjøre noe.

Setene bak er knallbra, men foran er ryggen noe ødelagt, så må fikses noe der. Foran på panseret er det en liten bulk, som må utbedres, og vindusviskermotorfestet (langt ord:P) har det skjedd noe jeg ikke kan forklare, skjønner ikke hva det er som har skjedd.

Hvor mye penger man må bruke for å få en bil tipp topp kommer ann på utgangspunktet. 20 000 på denne har vært i lakkering, overhaling av bremser og nye kjøp av skiver + en del anna..

Bilen er et kjempeprosjekt i vinter, for en som har tid og ork, jeg har nok andre prosjekter å drive med. SKal begynne med en 1963 Renault 8 nå, og må få denne bilen vekk fra låven der den står.

8000 er prisen i kroner, evnt. bytte med noe annet er også mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider