Gå til innhold

Golf 2 90 Mod med skinninteriør i stavanger!6k

Ranger emnet

golfken

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

litt dårlig utgangspunkt å bygge videre på med automatkassa ja, men som delebil er den rett og slett perfekt for meg med 5dørs :) synd at de penga aldri begynte å vokse på trær :D

Greit at penger ikke vokser på trær men 6 tusen er da ikke akuratt store summen.

er billig interiør, men han kunne vel egentlig ikke tatt mere for en 16år gammel delebil uansett..

men var mye bra deler på den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automat er jo like mye potensiale i som Manuell. ut med kassen, lamell ( iogmed mindre splines på de fleste manuell kassene) og drivakslinger og skift overføringen. inn me ny kasse å akslinger vips så er det knips. i hvertfall en start.

jajaja..ikke glem clutch pedalen:-)

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som trenger dørpanelene og framstolene da ? Jeg kunne trengt baksetet heheheheh :D

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte han en mail.. for interiøret skal han ha 6500,- mens du kan få heile bilen for 6000,-.. mja skeptisk..

O Saab 900S (1997 - Bruksbil)

X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil)

X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil)

X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil)

X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)
X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)
X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)
O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake etter en tur men kom ikke lengre enn til haugesund :P måtte innom å hente 2 x 15" og med det i bilen så slutta kjørelysene og cupeviften å fungere :P mon tro om det er et relee som er gåent ? Regner med at lysene ikke går på relee vist det ikke er ettermontert? Det er heller ingen sikringer røken! :P vifta starter av og til vist jeg trykker inn langlys hendelen. som er extra lykter. Eller kansje tenningslåsen som har tatt kveld :P ? Noen som har hatt liggnende problem ? når jeg skur på tenningen kommer det verken lys i instrumentpanelet eller kjørelys :P jeg må på med bryteren før jeg får lys i innstrument panelet og parklys:P lengre kommer jeg ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider