Gå til innhold

Min Golf II 1.8GL

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

Va på biltreff i helgen, var en MEGET pen 2'er der..

Du kan få bilen din så SYKT rå bare du har tid nok...

Var vel kanskje ikke det peneste jeg hadde sett. Men med litt fjerning av stygg plastikk, så hadde det straks blitt bedre. Rallye-fronten var vel det peneste som kan nevnes med bilen.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yes, men nok OT. Gutar :D

Har ikke fått gjort så mye med kjerra ennå, men henter meg et penere panser imorgen, også skulle jeg ha gått igang med rust-pussen. Ellers fikk jeg nye dioder levert i posten idag, så jeg får lys i div brytere og instrumenthus.. Har vært mørkt enkelte steder... men her må det loddes osv så om noen har gjort noe sånn før, skrik ut...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel, etter å ha knekt en emblemfri grill fra TMTuning gikk turen idag til NBS der jeg kjøpte meg en FK grill. Skal justere hovedlyktene og prøve å montere denne imorgen. Har fått panserlisten og trenger nå bare noen til pusse/lakkere donorpanseret jeg har fått tak i før disse delene er på plass. Fikk fikset lys i speedoen igjen.. men lysten på hvite skiver samt blå belysning er STOR så jeg skal prøve å få fikset dette med litt hjelp! Har fått tak i noen brytere med blått lys i samt viftedekselet med blått lys så det blir Blue da-ba-de-da-ba-dei.... Venter fremdeles på GTi leppe, baklykter og tåkelykter men det kommer vel snart... Bilen tar seg serr bra ut med crystal blinkere på siden å i fanger så gleder meg til helhet med alle lyktene på plass!

Idag har jeg også byttet hjullager og bunnpannepakning så nå går bilen fint uten ulyder... MEN den sikler litt Olje. Har ikke klart å finne ut hvor.. om man står å kikker ned i motorrommet synes det ikke, men det ligger på venstre underside ett sted rundt reimene osv. Kan nevne det er servo på bilen... Noen som har noen forslag på hva lekkasjen kan komme av og hvor?

Venter med bilder til alle lyktene er på plass hvertfall :D

Noen som har tips til en fin diskret tak/baklukevinge til disse bilene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videre Planer!

Driver å sjekker opp hellakkering om dagen å om jeg får en overlevelig pris blir det opp med samme farge og sølvflakes i klarlakken. Er usikker på om jeg ønsker å lakkere fangere/lister/speil/Hjulbuelister i samme farge som bilen eller ta de i sort..... Meninger?

Tror også tromlene bak er moden for utskifting, mest for syns skyld, men er det mye jobb å bytte disse? Tenker da på hele satsen med sko osv... og nei, jeg gidder ikke oppgradere til skiver :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har Haynes boka til 4 andre biler så jeg får vel liksågodt kjøpe inn til denne bilen også :)

Jepp, hellakkering med sølvflakes tror jeg blir fett... men som sagt, usikker ang. fangere og lister osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider