Gå til innhold

Min Golf II 1.8GL

Ranger emnet

ArraKiss

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja har kikket litt å etter å ha tenkt meg om så beholder det sorte sort... Men må ha meg tynnere sidelister på dørene og hjulbuelister :)

Snakket med lakkerer idag å får pris imorgen :D

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pointet er vel at de ikke bredder ut noe, men de bare settes på dine originale skjermer. Slike du trenger for å få godkjent en gti-ombygging så vidt jeg har forstått. Skyt meg hvis jeg tar feil, men det er vel de samme som NBS selger på webshopen sin?

Om du går for brede felger og mye senk, ville jeg vurdert G60-skjermbreddere og kanalskjørt, selv om dette er mye dyrere. Quattroco selger G60-kitet for drøyt 3000 kroner, produktlink her

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes!

Ting går da smått fremover. Har fått montert litt småtterier men venter med bilder da det bare gjenstår peanuts for å virkelig vise frem noe.

Driver å skal montere tåkelamper på kjerra, hvilken måte er lettest å koble opp på? Finnes det noen stikkere som er ferdig lagt opp til bryter eller må det trekkes helt inn i kuppeèn osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Sparker liv i denne tråden igjen! Fikk firmabil i November å la i utgangspunktet ut Golfen for salg.. Men etter laber interesse og budrunder som hører hjemme på Fretex så har jeg bestemt meg for å beholde bilen å fiffe den litt opp... Akkurat nå står den ganske så nedsnødd så jeg får ikke flyttet den med det første, men ingen hast!

Planen er hellakkering i samme farve med sølvflakes i klarlakken, lister og fangere beholder jeg sorte! Liker denne looken best. Småsenker vel litt, som jeg topper med noen artige 14" med lavprofildekk og en anelse toning rundtom så ser jeg meg ferdig med kjerra! (Har fra før montert litt)

Hoved problemet nå er å få et sted å stå for å fikle med bilen, så om noen vet om noe ledig plass i Oslo/Akershus området så ikke nøl med å si ifra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider