Gå til innhold

Lesjøfors papirer.

Ranger emnet

Falken`

Anbefalte innlegg

Hei har mista godkjenningspapiret til senkesettet mitt og skal på Eu nå. Har vært på mekonomen og hørt om jeg bare kunne få en kopi eller kjøpe nytt godkjenningspapir men han bak kassa sa det ikke gikk, men det var et firma i grimstad som kunne ordene det. Og det er noe langt å kjøre for meg.

Så om noe hadde hadde vært så snille og hatt en kopi eller giddi og tatt en kopi, eller sendt et i mail til meg hadde jeg blitt veldig glad. Kan godt betale noen kroner for et, ikke noe prob. Men HASTER litt.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper ikke med TÛV papirer på Eu-kontroll da, du får bare anvisning til BT alikevel om de sier noe på det. ALT som ikke står i vognkortet er ikke ok FØR det står i vognkortet.

Men, det kommer dog ann på hvem man møter hos kontrolløren da...:)

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper ikke med TÛV papirer på Eu-kontroll da, du får bare anvisning til BT alikevel om de sier noe på det. ALT som ikke står i vognkortet er ikke ok FØR det står i vognkortet.

Men, det kommer dog ann på hvem man møter hos kontrolløren da...:)

Selvom man får det i vognkort kan de kreve at papirene er der...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, men da står det hvertfal i vognkortet, og du er pliktig å ha med et vedlegg til dette :) Mange som trur at de kan kjøre med senkefjærer, sålenge de har TÜV-papirer. Forstillingskontroll og godkjenning hos BT er det ikke alle som vet at kreves ved feks teknisk kontroll og EU-kontroll.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei!? ikke sålenge et mr BT offiser har satt sitt stempel på papiret og sagt at bilen er godkjent med de..

*ordner ikke dere EU på forrhånd?;) sånn at dere vet at dere ikke trenger henge dere opp i slke småting? jeg styrer riktignok litt nå for å få inn motoren før EU, men det er litt mer alvorlig enn fjører med tanke på forsikring, om noe skulle skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider