Gesel Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Jeg veit filene må konverteres.. Men hvor på minnekortet skal de ligge? MP3-filer må ligge i music og bilder i photo, men hvor skal filmene ligge? Har prøvd meg frem men får det ikke til... Og hvilket program bruker dere til å konvertere filmer? Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Filmer skal ligge i MP_ROOT\100MNV01 Jeg bruker programmet PSP Video 9 , det funker greit! Lykke til! :thumb Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 får jo ikke aktl en mappe det? \ i mappenavn går vel ikke? Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg bruker USB for å overføre, det er mulig mappa ikke ligger der når man bruker kort-leser. Har aldri prøvd det før da.. Kabelen koster ikke mye da :op: Men har du mappen MP_ROOT? Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Bruker USB jeg også.. Har ikke den mappa, nei.. Skal den bare ligge i rotmappa? Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 best er vel og bruke minnekort da,...gjorde det jeg og var bare og "legge"filmen rett i mappa :) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gesel Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Bruker selvsagt minnekort.. Men når jeg prøver å spille av filmen i MP_ROOT-mappa får jeg bare beskjed om at det ikke finnes film-filer.. Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg