Timmeyh Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 jeg har nå kjøpt fullt anlegg til min opel vectra b 98. men jeg finner ingen steder i torpedoveggen jeg får tredd strømkabelen som skal bak til forsterkeren. må jeg borre? isåfall hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 jeg har nå kjøpt fullt anlegg til min opel vectra b 98. men jeg finner ingen steder i torpedoveggen jeg får tredd strømkabelen som skal bak til forsterkeren. må jeg borre? isåfall hvor? har du sett helt oppe i høyre hjørnet der panseret er festet? (du står nå mot bilen) der var det en gummiplugg i min 97' som det var bare å dra ut og borre hull i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hva med å legge den under ?? og heller borre den inn i bagasjen... sparer mye tid da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 hva med å legge den under ?? og heller borre den inn i bagasjen... sparer mye tid da :D hahahaha....:lol: :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansenracing Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 for det var mye å le av ... jævla vakumskalle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Han ler nok fordi han vet at det er ulovlig å legge strømkabler på undersiden av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ulovlig får no so vera, eg har gjort da samma på min vectra, 5 min så var strømkabel på plass:)stripse den skikkelig på plass under bilen så holder det leeeenge:) Har du aldri gjort nåkke ulovlig??som å kjøra i 90 i ei 80 sone:) Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Tja, noe ulovlig gjør jeg flere ganger daglig, så noe guds barn er jeg nok ikke. Kan være greitt å vite om lovligheten før en gjør det, så slipper en muligens å gjøre noe en ikke ønsker å få problemer med senere. Å legge kabelen under er ulovlig pga brannfaren dette kan medføre, i tillegg så er det meget mulig at en får feil på dette på PKK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Ja, regner med eg får feil på eu, men då tar eg den bere vekk:) For at da skal vera brannfare må du jo ha bensinlekkasje ein plass....og da e no ikkje så gunstig uansett:) Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Om du skulle være uheldig å kollidere, blir det fort til at det oppstår bensinlekkasjer, i tillegg til skader på kabel. Så det er ikke verre enn at du fjerner kabelen før du har tenkt å smelle ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Nettopp:D Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg