infested Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 noe jeg burde tenke på når jeg skal ha matt svart bengalakk og skumrulle.. skal jeg blande 40-60?.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet September 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 bomp! Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 burde vel ha den litt tykkere hvis du skal rulle.. 40-60 er hvertfall fin å sprøyte. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Trenger du å blande ut da..?? Bruker ikke det jeg.. Men hadde ikke villa blanda finere enn maks 80/20.. Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Hei. rulla nettopp en bil i benga(quick)lakk. jeg blanda bare såvidt litt whitesprit i, og da ble den for tynn!..... skal ikke mye til" Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 hører folk snakker om 2-4% tynner, uten at jeg kan bekrefte det Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Rolla med ren Benga. Låt det herda till den er støvtorr. Ta så en duschflaska, sån som mamma din bruker till blomster, med tynner/whitesprit å ge bilen en tynn dusch för å få lacken å flyta ut 100%. Så fjerner du alla spår av rullen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Varm Bengalakken til ca 50* (husk å lette på lokket, sitter det på får du litt jobb...) i feks vannbad eller for single, i stekovnene. Rull på og la bilen stå noen dager. Poler med silikonolje. Tynner du ut Bengaen sitter den dårligere og blir fort matt. Herder er helt menigsløst, det er ingenting i Benga som kan reagere med herder. Rart forresten at ingen av de profesjonelle har vært innom for å skjelle deg ut??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Jeg lakka 240en i matt svart benga.. Tynna den ikke ut noe, bare rulla på slik den var i boksen. Ble gull det.. Sitter ikke helt fast, men det er fordi jeg ikke pussa ned godt nok før jeg lakka.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 vi brukte ren bengalakk og rulle på russebilen, og den malingen sitter fortsatt som bare det! Bare vask skikkelig først. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loezor Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Varm Bengalakken til ca 50* (husk å lette på lokket, sitter det på får du litt jobb...) i feks vannbad eller for single, i stekovnene.Rull på og la bilen stå noen dager. Poler med silikonolje. Tynner du ut Bengaen sitter den dårligere og blir fort matt. Herder er helt menigsløst, det er ingenting i Benga som kan reagere med herder. Rart forresten at ingen av de profesjonelle har vært innom for å skjelle deg ut??? Såg dette nettop. Galskap! Skjønner ikke vitsen å rulle på benga på en bil. Kast heller mannskittn på dompen så e du kvitt plaga. Fred ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 vask bilen skikkelig og puss ned overalt. rull på bengaen som den er, bare varm den opp til 40-50 grader så den renner utover eventuelt sett den på en varm plass. rulle mala bilcross bilen og satte den i sola. folk spurte meg om jeg hadde vært så dum å sprøyta bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Må bare si en ting... om du har tilgang på kompressor så hvorfor ikke kjøpe ei billig sprøyte på biltema og sprøyte det på heller? :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hvor mye skal man tynne benga'n får å sprøyte den på da? Siter 97' Ford F-150 "Svt Lightning" BMW 325i 90' E30 Nissan King Cab X bil: Bmw 325i e30, bredda, modda m-tech 1 osv X bil: Bmw 520i 24v, Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Husker ikke helt hvor mye i prosent:P men jeg tar det bare på slompen... Nå er det bare dårlig grunnarbeid, og driit da, så tar det ikke så nøye^^ hehe... Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg