BossCat Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hvor mye skal man tynne benga'n får å sprøyte den på da? Tynn den til ca 16-18 sekunder Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Tynn den til ca 16-18 sekunder som i ca. 1-3. står på boksa. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loezor Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hvor mye skal man tynne benga'n får å sprøyte den på da? Bare tynn den helt til den flyter godt gjennom sprøyta :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch22 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Her er mange tips og mye tekst. Car Craft eller Hot Rod Magazine testet dette med godt resultat. Start å les fra post nr 7, den skrevet av 69chargeryeehaa. Lykke til!! moparts: paint job on a budget!? Siter 5.0L 345hp Motorsport motor, 4tr manuell, Currie bakstuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jænsemannj Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Har en veteran traktor jeg har tenkt å lakke i benga,få farvehandelen til å blande den rette fargen 'vovlo bm rød' men hva bør jeg bruke som grunding? Tenker på arcanol,har hørt den er meget bra mot rust også. Hva anbefalere dere jeg skal bruke på motoren? Takker for svar. Siter Opel Rekord 86'er 3,0 12v Opel Rekord 86'er 2,2i Opel Rekord 85'er 2,0s Ski-doo mxz 600rev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg