Gå til innhold

All pr er god pr er det noe som heter - Sharif vs solberg

Ranger emnet

Kverna

Anbefalte innlegg

Det er flere som han! Tro meg. Men problemet er det at han er så uendelig sinnsykt PR kåt! feks se på forsiden av VG nå. og se hvor mange artikler det er av Sherriff!

Hadde du hatt råd til det selv,hadde du nok gjort akkuratt det samma. Jeg ville ihvertfall:hello:

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Sharif! Bare digger denne karen mer og mer! Bra noen tør å gjøre slikt! Solberg er bare en pyse:P Håper det blir noe av 'racet'..:) Solberg ta'rn kanskje på aks, til å begynne med, men så tror jeg egget drar forbi i en sky av dekkrøyk;)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så tror jeg egget drar forbi i en sky av dekkrøyk;)

Når den skyen av dekkrøyk blir borte så ser du fort at egget står uti grøfta ved kløfta og Henning solberg tok teten.

er greit nok at han er ute ette PR, men når han begynnte med vekt til HK diskusjonen med henning måtte jeg le.

Og oppfordringen om streetrace var vel ikke helt bra PR.

Er greit nok det at Egget har masse hester, men når han dro av slik han gjorde på gatebil så taler det sitt språk om at bilen er litt for sterk for en som ikke er vant til så råe biler. Hadde han tatt div kurs hos koenigsegg (stavet jeg det riktig?) eller hos noen med ordentlig racing erfaring så kunne jeg kanskje sett for meg at racet ville bli "litt jevnere" Men for all del så er "all PR er god PR"

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider