Gå til innhold

All pr er god pr er det noe som heter - Sharif vs solberg

Ranger emnet

Kverna

Anbefalte innlegg

Liker fyren jeg:)

Men kommer jo aldri til og skje, aldri i livet om vegmyndighetene godtar og stenge en sterkt trafikert vei for at shariff skal få kjøre som en gris der med vidunderet.. Men en an plass kanskje, det kunne jo vært morro:) Vist det finnes svinger på veien de ender med, så satser jeg penger på Solberg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feks se på forsiden av VG nå. og se hvor mange artikler det er av Sherriff!

han er en business mann(som ikke kan kjøre bil), og med tanke på det så er det helt genialt det han gjør. selv om han bare kopierer vollevik, så funker det.

skulle heller kjørt kløfta - vormsund eller noe sånt. eller på grus. da hadde nok fetter sharif sliti litt.

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig fungerer det! Sier ikke noe mot det. Men jeg syntes det er en sleip taktikk som får meg til å mislike fyren sterkt!

Hadde Sharif ikke gjort slike ting som dette her hadde han nok ikke kommet så langt som han har kommet i dag. Noen er bedre forretningsmenn enn andre samme hv folk synes ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde heller lagt penger i en telefonsentral slik at folk kan ringe og bestille dekk!

Hmm .. det må da være bra fortjeneste på dekksalg for tida.. Er jo nesten ingen av de dekkpusherene som kjører biler til under millionen..

Robbing hood av sharif skogen skal jo være norges billigste på dekk , og når han kjøper seg bil til 7,5mill .. Da kan en jo begynne å lure litt på om ikke en skulle startet dekksalg selv..

Men men , Stå på Sheriffen :thumb

Edit: vedder på Henning kjører med reklame for Sharif om ikke så lenge, noen som vedder i mot ?

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Sharif! Bare digger denne karen mer og mer! Bra noen tør å gjøre slikt! Solberg er bare en pyse:P Håper det blir noe av 'racet'..:) Solberg ta'rn kanskje på aks, til å begynne med, men så tror jeg egget drar forbi i en sky av dekkrøyk;)

Henning ei pyse? haha.. Hadde du sittet på enn stage eller to,under ett WRC løp,så hadde du pisset i buksa...

La det ikke herske noen tvil,, Henning vinner garantert.. som Henning sa, lett tjente penger.. :)

Må huske på at enn WRC bil er race-rigget til det ultimate.. + at det er shariff bak rattet i den andre bilen.. Henning har jo ett race & to bak seg kan du si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider