Stingah Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Hei Noen som kan si meg hvor jeg kan få tak i en holder til 2 eller 3 instrumenter (Ø 52mm) som passer inn i radio-slotten? Eksempel: http://www1.int.conrad.com/scripts/wgate/zcop_in/~flN0YXRlPTIyMjQwOTAwMzY=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=A_B2C_IN&p_init_ipc=X&~cookies=1 Men gidder ikke betale 300 i porto for en dings til 40 kroner. :) Så noen som vet om noen som selger slikt i Norge? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst_4 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 biltema selger sånne til en eller tre målere, tror det koster 30kr ellerno. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Er ikke sånn som passer inn i radio DIN-slotten det.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Hva med å lage sjøl? Skaff/lag en plate som passer inn, kutt hull til instrumenter og fest de, og monter instrumentholderen i dashen! Selvgjort = velgjort! :thumb Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Har funnet en på ebay nå. Har tenkt tanken å lage selv, men problemet er at jeg har ikke den samme plasten som resten av interiøret er laget av. Ser ikke bra ut å ha en holder i helt annen type plast enn resten av dashen Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Har funnet en på ebay nå. Har tenkt tanken å lage selv, men problemet er at jeg har ikke den samme plasten som resten av interiøret er laget av. Ser ikke bra ut å ha en holder i helt annen type plast enn resten av dashen Kan jo bruke en karbonplate da... :jackinbox: Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Liker ikke karbon jeg :) En smule oppbrukt Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 glasfiber og lakk? har sett månge her på forumet som får til kule ting med det. edit: eller lakka stål, rustfritt stål eller alu.. men det er en del styr for at det skal passe dønn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Har tenkt den tanken selv. Men vil bli enklest med en slik: http://i12.ebayimg.com/04/i/05/27/75/44_1_b.JPG Har en hel del kulere instrumenter da men.. tehe Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugn Skrevet September 16, 2006 Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Har en slik jeg skal selge: http://home.online.no/~tjoerg4/Bilder/small/DSC01331.2.JPG Hvis det er av interesse. Siter Den lykkelige eier av: Nissan Almera '97 1,6SR mitt H&R und K&N Alpine - Kicker - Kinetik - Infinity - Audison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2006 Nei takk. Har egentlig fått tak i en nå :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg