Pulze Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kan jeg sætte en Supercharger på min Peugeot 406 coupe 3.0? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 ja..... men du lurer sikkert på noe mer? Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Kenneth_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Klart du kan..!! Er jo bare å sette på å kjøre det, så langt det går før toppakningen din ryker.. (Ca 2-3 mi vil jeg tro).. Du kan også gjøre dette på den "lure" måten, ved å få senket kompressjonen på motoren din litt, evt ved å få laget en tykkere toppakning, eller ved å dreie "skål" i stemplene dine.. Da tåler motoren mer trykk.. Men vil anbefale deg å få råd med noen som har god peiling på denne motortypen før du begynner.. SIkkert lurt å ta en lett overhaling i samme slengen.. :) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg