Gå til innhold

bremser

Ranger emnet


polo duden

Anbefalte innlegg

tenkte eg skulle kjøpe meg nye bremser, eit bremse kit, så lurte litt på ein ting, går det greit og bare forsterke bremsene framme eller må det bygges om bak og, noen som har peiling??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du forsterke bremsene da....du har ikke noe behov for det.

 

Nye skiver og klosser i den dimensjonen du har nå funker fint det.

 

Men om du er inntressert så har jeg at AP Racing 330mm bremsekitt med oppgraderte spindler som du kan få for 20000damndamn

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg ein 1.6 color concept her i august, måtte skifte kasse osv for att den skulle gå, går fint nå, men ikkje fort nok, fant eit turbokitt fra greddy, alt som trengs ang turbo for 30 000, må ha større bremser osv, noen gode råd og komme med? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg ein 1.6 color concept her i august, måtte skifte kasse osv for att den skulle gå, går fint nå, men ikkje fort nok, fant eit turbokitt fra greddy, alt som trengs ang turbo for 30 000, må ha større bremser osv, noen gode råd og komme med? hehe

 

Greddy har vel ikke noe kit til 6N? Link?

 

Sorg Motorsport har 280mm og 305mm kit

 

http://www.sorgmotorsport.de/Kataloge/PoloKatalog_aktuell/11_Zubehoer.pdf

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste rådet jeg kan gi deg må jo være og droppe de planene der, vet du i det hele tatt hva du begir deg ut på da. Å hvem er det som har lurt deg te å tro at Grådig selger no kit til Polo da. Du sier jo selv at du måtte bytte gearkasse når du kjøpte bilen, hvis du i det hele tatt klarer og gjennomføre prosjektet så kan jeg garantere deg at du må regne med å ryke noen kasser i ny & ne.

 

Hvor mye effekt er du ute etter da å hvor mye har du tenkt å bruke:popcorn

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreiv feil, er ikkje greddy men garret t25 som skulle stått der

Nå er det vel såvidt jeg vet bare Polo 16v du får med T25-turbokit

 

K03 derimot.....

 

Skal du ha kasse som passer motoren din som tåler det, må du ha en girkasse fra Skoda Felicia Kit-car. Den ble laget i 27 eks og er en 6-trinns sekvensiell kasse.

 

Mulig du kan finne en Sadev Clio 6-trinnskasse og kjøpe denne adapteren til 1275 EUR

 

http://www.sorgmotorsport.de/Pics/Top-Angebote/Getriebezwischenflansch/Getriebeflansch.pdf

 

Alternativt kan du kjøpe en G60 kasse og sperre pluss hus til en 085 kasse og sende den til samme firma for modifisering, slik at den passer på Polo motoren. I tillegg må du ha custom drivaksler. Ombyggingen koster 795 EUR

 

http://www.sorgmotorsport.de/Pics/Top-Angebote/Getriebeumbau/Getriebeumbau.pdf

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel såvidt jeg vet bare Polo 16v du får med T25-turbokit

 

K03 derimot.....

 

Skal du ha kasse som passer motoren din som tåler det, må du ha en girkasse fra Skoda Felicia Kit-car. Den ble laget i 27 eks og er en 6-trinns sekvensiell kasse.

 

Mulig du kan finne en Sadev Clio 6-trinnskasse og kjøpe denne adapteren til 1275 EUR

 

http://www.sorgmotorsport.de/Pics/Top-Angebote/Getriebezwischenflansch/Getriebeflansch.pdf

 

Alternativt kan du kjøpe en G60 kasse og sperre pluss hus til en 085 kasse og sende den til samme firma for modifisering, slik at den passer på Polo motoren. I tillegg må du ha custom drivaksler. Ombyggingen koster 795 EUR

 

http://www.sorgmotorsport.de/Pics/Top-Angebote/Getriebeumbau/Getriebeumbau.pdf

lurer på hvor mange drømmer du har knust hittil:rolleyes:

nei skal vel ikke være billig

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kaller det drømmeknusing. Andre (med meg) omtaler det som realisme;).

 

Korrekt:thumb

 

Utifra det jeg leser her tviler jeg på at det blir no turbobygge på deg. Men hvorfor vil du absolutt turbokonvertere motoren du har da. Hvorfor ikke sette inn en større motor med engang. Da får du noe som holder og du slipper og bekymre deg over at det er ett eller annet som skal ryke.

 

Skal du ha bremser som funker fint til 200+hk så går du for oppgraderte spindler og 256mm skiver fungerer veldig bra:afro

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår