eiriksmil Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kjører ikke Solberg en 307 WRC? Mener å huske en artikkel en gang i et bilblad (Bil eller Motor) hvor det sto at bare girkassen på Solbergs daværende 2001-modell kostet 4 mill. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Kjører ikke Solberg en 307 WRC?Mener å huske en artikkel en gang i et bilblad (Bil eller Motor) hvor det sto at bare girkassen på Solbergs daværende 2001-modell kostet 4 mill. Eirik Jo, men da har vell du huska feil ;) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 fra sharifs til gardemoen? setter en hundrings på egget... topphastigheten på en wrc bil er ikke all verden. selv om han bytter utveksling så kjører den ikke fra sharif på 2 felts motorvei. Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 fra sharifs til gardemoen? setter en hundrings på egget... topphastigheten på en wrc bil er ikke all verden. selv om han bytter utveksling så kjører den ikke fra sharif på 2 felts motorvei. vel etter og ha sett sharifs kjøring så tviler jeg på at han i det hele tatt kommer frem Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet September 14, 2006 Rapporter Share Skrevet September 14, 2006 Gleder meg til dette! ;) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Du ser litt på ansiktet til Sharif at han innser å ha tatt seg litt vann over hue i starten der. Men det blir jo en morsom greie til slutt. Det skal noen mirakler til for at de skal få stenge den veien for å kjøre streetrace, men lykke til. Håper bare ikke Sharif får horn i panna og havner på et jorde når han innser at han ikke er like fartsvant som Henning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 det er jo det som kommer til og skje.. solberg drar fra, sharif ser rødt, kjører over evne, og blir den første som vraker en ccx! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 det er jo det som kommer til og skje..solberg drar fra, sharif ser rødt, kjører over evne, og blir den første som vraker en ccx! Hvis det skjer skal jeg sende en flaske god konjakk til ham til jul! Som trøst, ikke som gratulasjon. Da får han heller gi bilen til meg;) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Høres jo ut som et artig race det der. Skal bli gøy å se hvordan det blir. På motorveien har ven Sharif et overtak, men ellers vil eg tro Henning klarer seg bedre. Spørs om de får sperret veistrekningen da. Lykke til sier bare jeg... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Koeningsegg-fabrikk sitter vel å river seg i håret.. Er jo pr for dem også men, en sånn bil totalvraka.. Sharif selv utalt jo "en pakkistaner mindre i norge, hadde ikke gjordt noe" godt man kan ha litt selvironi.. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Tror han solberg kommer til å kjøre fra han uansett. Håper de får stengt en annen strekning i stedet. Det er ingen kunst å kjøre rett frem, det er når svingene nermer seg at gode sjåfører trer frem. Ser ikke helt ut som om han pakkisen er verdens beste sjåfør for å si det sånn, og at han i det hele tatt ypper på seg verdenseliten i rally, virker jo litt dumt. Vi snakker jo faktisk om folk som jobber med å ligge i 4-hjulssladd i 200km/h. på en trang skogsvei her. tror henning er LITT bedre til å kjøre bil enn en stakkars pakkistaner med alt for mye penger. Liker ikke Tommy Sharif jeg.(personlig mening) :drive2 Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 OT beklager for det, men "Sharif's utfordrer..." Han heter vel strengt talt Sharif, ikke hele firmaet som utfordrer vil jeg tro :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 tommy rox ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 sharif er rå rettåslett hehe Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Håper de får stengt en annen strekning i stedet. Hva med mellom Trondheim Torg og ferga? :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg