MGR Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 rått av sharif og utfordre en av norges beste bil sjåfører.. men ikke sikker på om han klarer å holde bilen på veien:P på rudskogen gikk det jo ikke all verden.. ei gir kasse som blir brukt i av shie el hva han heter.. altså dog shift kasse,, kostet godt over 500k for noen år sia.. er vel en del mer avansert det Henning bruker da.. men blir artig og se:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet September 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 OT beklager for det, men "Sharif's utfordrer..."Han heter vel strengt talt Sharif, ikke hele firmaet som utfordrer vil jeg tro :) Sånn mr flisespikker:hug: :jackinbox: Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Henning har ikke sjangs på strekka, tror jeg.. hvis CCX'en gjør 400 km.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Henning har ikke sjangs på strekka, tror jeg.. hvis CCX'en gjør 400 km.. gjør ikke 400km/t med spoilern da.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Tror henning vinner...! om ikke henning vinner så har det med veien å gjøre..(toppfarten er vel endel bedre på egget) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Jeg skal like å se E6 mellom Skedsmokorset og Gardermoen bli stengt for at en dekkforhandler skal prøve å toppe 400km/t forbi Kløfta... Den dagen skal ihvertfall jeg stå ved Shell og vinke med pakistansk flagg! :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 kjøre i 400 på den krøtterstien til gardermoen? lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 kjøre i 400 på den krøtterstien til gardermoen? lykke til Litt sporete, men funker det i 260 i en gammel Volvo, må det vel fungere i 400 med en "supersportsbil"? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 jeg tror shariff dør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WRC-FORD!! Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 jeg tror shariff dør... Haha! Tenk så mye mer erfaring Henning har i fra Motorsport! WRC løpa er jo ikke noen dans på roser da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 gjør ikke 400km/t med spoilern da.. Går uansett nesten dobbelt så raskt som Solberg sin på strekka....;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Dette kommer ALDRI, ALDRI ALDRI til å skje :) Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Går uansett nesten dobbelt så raskt som Solberg sin på strekka....;) ehm, det spørs jo det da.. går vel godt over 200 henning sin da og.. nærmere 300 vel.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 ehm, det spørs jo det da.. går vel godt over 200 henning sin da og.. nærmere 300 vel.. Vel, nei.. Utvekslinga på giret dems er (som regel) satt til ganske rask aksellerasjon (Jo raskere, jo lavere toppfart). Men de kan jo såklart endre utvekslinga, men tror uansett Sharif kommer til å se Henning i Sladrespeilet bare.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 Vel, nei.. Utvekslinga på giret dems er (som regel) satt til ganske rask aksellerasjon (Jo raskere, jo lavere toppfart). Men de kan jo såklart endre utvekslinga, men tror uansett Sharif kommer til å se Henning i Sladrespeilet bare.. hmm, spørs det da.. henning kan jo bare ta snare veier gjennom skog og mark..:P neida.. men husk... sharif, rudskogen.. \ehhm.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg